Laga mat så in i helvete - Blizzard släpper en Diablo-kokbok
Hell-stekt kyckling.
Får nog vara årets roligaste på FZ
Får nog vara årets roligaste på FZ
Hahaha ja, jag såg bara första och tänkte resten av bilderna var varianter på Deviled eggs..men svårt roli var det.🤣
"Writer and Fighter"
Det var ju lyckat. Låg bredvid dottern som skulle försöka somna men det hjälpte nog inte att jag läste detta och började gapskratta, och nu är sambon sur på mig 😬
Ooooh!
Premium recept? Bara lite dollar här och lite dollar där så kan man låsa upp de alla!
"Cooking pass" haha
"Writer and Fighter"
Är det någon som tycker detta är kul på riktigt? Bara nyfiken för Diablo-serien är väl inte direkt känd för sina maträtter. Spel som World of Warcraft och Skyrim kan jag förstå men Diablo går man ju mest runt och halsar ”potions” hela dagarna. Jag har inget minne av att Deckard Cain nämnde att han gjorde smashburgare till middag.
Ooooh!
Premium recept? Bara lite dollar här och lite dollar där så kan man låsa upp de alla!
Klaga inte på micro transactions. Det är valfritt att betala. Du kan grinda till dig alla recepten på bara 2500 timmar i köket utan att betala en spänn!
Är det någon som tycker detta är kul på riktigt? Bara nyfiken för Diablo-serien är väl inte direkt känd för sina maträtter. Spel som World of Warcraft och Skyrim kan jag förstå men Diablo går man ju mest runt och halsar ”potions” hela dagarna. Jag har inget minne av att Deckard Cain nämnde att han gjorde smashburgare till middag.
Eller hur! Sånt här är ju kul när det handlar om ett spel där matlagning är en game mechanic. Men i Diablo så nämns väl inte ens mat. Känns som ett sätt att kränga en medioker receptsamling till gamers genom att klistra på ett namn fån en känd spelserie.