FZ på Moderskeppet 2 – Kryssningen för alla som älskar spel, teknik och nördkultur

Skägg.
10 Chambers

Det här var riktigt fint! Tack för ett väldigt trevligt dygn och alla som kom förbi och tatuerade er, snackade FZ och GTFO ❤️


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

...alla som kom förbi och tatuerade er...

What?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Soulless:

signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

<Uppladdad bildlänk>

Roliga är att en av de som tatuerade är en gemensam vän som jag inte träffat på flera år

Skrivet av MickeV:

Kul att träffas och tack för den magiska konserten! Blev väldigt bra tillsammans med din bror.
Tiden gick snabbt och det var även svårt att hinna med alla aktiviteter i programmet när de överlappade varandra. Ser fram emot moderskeppet3 nästa år

Svåra var också att man bokade middag, frukost och brunch innan man ens sett programmet. Som tur var så lyckades jag boka om min middagstid så jag inte missade det roliga i auditoriet!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Ni verkar ha haft kul, kunde inte i år, men om det blir en tredje utflykt så är jag nog på!


signatur

IDKFA

Medlem

lite kul, vi hade glömt boka till buffen.. vi gick dit och frågade om det var för sent att boka. "Nej, det finns gott om lediga tider, när vill ni äta?".
Vi uppgav ett par förslag men han sa bara "Vi kan vara ge er ett bord om ni äter direkt"
Det var ok, men kul att han ville ha tidsförslag först !


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

nj
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

<Uppladdad bildlänk>

Gick förbi där några gånger men såg inte dig, råkade se Tompa på fredagen och sa hej iaf

Medlem
Skrivet av mrpijey:

Har helt missat denna tråden :).

Men helt awesome att träffa er alla, @Coffeeandrain, @Tarotikum, @LancelotSwe och er andra! Jag hoppas verkligen fler poppar upp på Moderskeppet 3, då får vi organisera oss tycker jag och kanske även promota community lite

Wakkaahs konsert var riktigt riktigt bra, härligt att se båda spela tillsammans, visste inte att musikgenen gick så bra genom familjen, helt klart en glad överraskning! Synd bara att vi missade foto-op:en, men det får bli nästa gång :).

Tycker sedan att stämningen var grym. Gaming har nästan alltid varit lite "skämmigt" i samhället och många inte vill publikt säga det, men att se så många som kommer och uppskattar gamingkulturen var fantastiskt. Att få höra SID-musik spela i högtalarna (och piano-tunesen @Tarotikum ) och se alla utställare osv. Hann inte ens se allt. Retrohörnan innanför pub:en var dock riktigt grymt, man fick en tår i ögat av att se folk så glada att köra på NES, SNES, NeogeoX, Sega, DC och alla intressanta indiespel.

Och sedan quiz och allt också som var riktigt nice, salongen var verkligen tokpackad och rolig stämning! Team Fz for the win!

Ni som inte var där, ni missade verkligen något speciellt!

Nästa år får vi trycka upp tröjor =D

Var väldigt trevligt att hälsa på er =D Kul att äntligen få ett ansikte på många utav er!


signatur

It´s a me

Medlem
Skrivet av Visual Prick:

Nästa år får vi trycka upp tröjor =D

Var väldigt trevligt att hälsa på er =D Kul att äntligen få ett ansikte på många utav er!

Även om det varit "töntigt" så hade nog fan inte nametags varit en dum ide
Jag ser kanske aggresiv ut förövrigt eller sur, men jag är rätt blyg faktiskt så därför valde jag att mest prata med min sambo under kryssninge. Lite mesigt, men thats how it is! Hade varit kul att träffa er


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av nj:

Gick förbi där några gånger men såg inte dig, råkade se Tompa på fredagen och sa hej iaf

Åfan, synd! Jag tog lite turer runt på båten, måste ha varit då.


signatur
Medlem
Skrivet av Soulless:

Hade det inte varit en sån jäkla kö, så hade jag nog gaddat mig ! Synd du missa!


signatur

It´s a me

Medlem

Vill du vara säker på att inte missa biljettsläppet och få första tjing på de bästa hytterna till de lägsta priserna? Skriv upp dig på vår intresselista nedan.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSckKBSWVRCNuuwk8dYo7...


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Signat och klart!

Medlem

Säger som Stevie Wonder: Oo, baby, here I am, signed, sealed, delivered, I'm yours!


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Skriv svar