Vampire Survivors-expansionen Tides of the Fuscari släpps snart

Robot
Vampire Survivors-expansionen Tides of the Fuscari släpps snart

En ny gigantisk bana, åtta nya karaktärer och en hel del annat.

#Poncle, #Vampire-survivors


Gnällkuk

Såg detta igår, kul!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Helt otroligt vad billig underhållning spelet är ändå. Glad att det existerar


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Jag har inte hunnit spela den första expansionen än men köper den andra ändå. Alldeles för prisvärt att inte göra det.

Medlem

Kan rekommendera spelet Boneraiser Minions också. Finns på Steam. Kan vara lite svårt att vänja sig med den grafiska stilen, men annars är det ett soft spel.

Medlem

Tyckte Vampire Survivors är lite för lätt. Tror jag klarade det på några timmar. Men det var riktigt nice i början när man började från noll.
Rätt snabbt så har man tillräckligt med guld att låsa upp alla uppgraderingar och det var då jag tröttnade.

Chefredaktör

Kul! Vampire Survival var en riktigt pärla. Snacka om "bang for the buck"

Medlem

Varje gång man 100% spelet så tar det en vecka sen finns det nya grejer igen haha

1
Skriv svar