Ratchet & Clank: Rift Apart kommer till PS Plus högre nivåer i maj

Robot
Ratchet & Clank: Rift Apart kommer till PS Plus högre nivåer i maj
Medlem

ohh riktigt bra månad!

Medlem

Yässs rift apart !!!!!!

Medlem
Skrivet av United:

Yässs rift apart !!!!!!

Köpte det till launch o de e riktigt bra.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

HUMANITY (måste ropas ut högt) kommer att testas när det släpps.

Medlem

Fantastiskt spel! Dags att testa det om ni inte spelet det redan

Medlem

Har både PS+ Extra samt PC Game Pass och just nu springer PS+ hästlängder före Game Pass gällande spel jag är intresserad av att spela. Är riktigt imponerad av Sony's tjänst just nu.

Medlem

Jag har varit så nära att köpa Rift Apart flera gånger men väntat för jag har sjukt många andra spel. Nu får det i alla fall bli en genomspelning


signatur

PSN: OAKTHYR

Inaktiv

De som var intressanta har man ju redan kört alla.

1
Skriv svar