FZ Play – Demondags för FZ-klanen i Diablo IV

Robot
FZ Play – Demondags för FZ-klanen i Diablo IV

Resan i det fördömda Sanctuary fortsätter.

#diablo-iv, #fz-play


Medlem

Vet inte om @wakkah (stavning? Kan vi få upp användare när vi skriver @?) vet ännu men igår undrade han hur man valde vapen som barbar. Om man går till Abilities -> set abilities och markerar en förmåga så kan man välja vilket vapen den förmågan använder. Det är bra beroende på vilken build man använder. Exempelvis så kan man specca att whirlwind ger bleed om man använder slashing weapons, då är det lämpligt att välja att whirlwind alltid använder ens tvåhandade slashing weapon.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Moderator
Skrivet av Freakon:

Vet inte om @wakkah (stavning? Kan vi få upp användare när vi skriver @?) vet ännu men igår undrade han hur man valde vapen som barbar. Om man går till Abilities -> set abilities och markerar en förmåga så kan man välja vilket vapen den förmågan använder. Det är bra beroende på vilken build man använder. Exempelvis så kan man specca att whirlwind ger bleed om man använder slashing weapons, då är det lämpligt att välja att whirlwind alltid använder ens tvåhandade slashing weapon.

Tack för tipset! Får kolla på det under kvällens stream! Du fick nästan till stavningen! 😉❤️

Medlem

Är clanen full? Går det fortfarande att få en invite till den när man hoppar in i spelet senare på kvällen?

Moderator | Testpilot
Skrivet av Whisp:

Är clanen full? Går det fortfarande att få en invite till den när man hoppar in i spelet senare på kvällen?

Full för tillfället Vi håller på att se om den kan rensas om det är så att fler från andra länder råkat komma in.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Trist man inte kan joina fz klanen...

Moderator | Testpilot
Skrivet av SWEBarb:

Trist man inte kan joina fz klanen...

Vi håller på att se över om vi inte kan skapa en till klan för resten av er Info kommer.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Moderator | Testpilot
Skrivet av SWEBarb:

Trist man inte kan joina fz klanen...

Nu har vi en andra klan!

Våran första "FZSE" klan i Diablo IV blev full nästan direkt. Superkul att det blev en sådan stor uppslutning redan vid early access.

Jag och @Wakkaah skriver här om det skulle bli plats i den, men för stunden är den full och man får då söka sig till våran stiligt kallade "FZSE2".

Den gamle räven @Scream112 tar hand om den sekundära klanen. För att komma in i klanen är det lättast att man joinar Geeks Discord och hör av sig sig direkt till Scream112 för att få en inbjudan.

För att inte någon annan utanför FZ och Sverige slinker in (som gav mig och Wakkaah huvudvärk första svängen) behöver ni lägga till honom på Battle.net och så bjuder han in er till klanen

Här kommer en liten guide med alternativ

- Joina Geeks Discord och skriv till Scream112 eller Araminus / Skriv till @Scream112 här på FZ.
- De accepterar er vänförfrågan och bjuder in er till klanen.
- Acceptera inbjudan till klanen.

Jag gillar själv inte att ha en galet full vänlista så vill ni kan ni radera varandra efter ni kommit in i klanen.

Väl mött!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar