Patrick Söderlund är en av årets sommarpratare

Robot
Patrick Söderlund är en av årets sommarpratare

Kan bli prat om allt från Battlefield 1942 till livet som EA-chef.

#ark-raiders, #embark-studios, #nyhetstips, #patrick-söderlund, #sommarpratare, #the-finals


Medlem

SVT gjorde något program som handlade mycket om honom och Embark Studios... Minns inte vad det var för program - någon som vet?


signatur

subterranean homesick alien

Geeks Gaming
Skrivet av Anton Q:

SVT gjorde något program som handlade mycket om honom och Embark Studios... Minns inte vad det var för program - någon som vet?

Ah, det är därför jag fick för mig att han sommarpratat förr! Jag blandar ihop det med den dokumentären!
Den heter ”det svenska spelundret”

Medlem

Av alla framgångsrika spelsvenskar som faktiskt kunde berättat något insiktsfullt och autentiskt om spelande (och om sig själva), så väljer man en representant för falsk, cynisk big corporate gaming.


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Ah, det är därför jag fick för mig att han sommarpratat förr! Jag blandar ihop det med den dokumentären!
Den heter ”det svenska spelundret”

Han fick väldigt mycket tid att mest bara marknadsföra hans nya företag, i det programmet


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Av alla framgångsrika spelsvenskar som faktiskt kunde berättat något insiktsfullt och autentiskt om spelande (och om sig själva), så väljer man en representant för falsk, cynisk big corporate gaming.

Notch hade varit toppen, men det går ju inte längre


signatur

subterranean homesick alien

Skrivet av Anton Q:

Notch hade varit toppen, men det går ju inte längre

Varför går det inte?

Medlem
Skrivet av Whitepilledoomer:

Varför går det inte?

Cancelled


signatur

subterranean homesick alien

Fast det vore väl intressant att höra vad han säger. Han är ju inte kriminell vad jag vet. *shrug*

Man behöver ju inte tycka om eller hålla med om allt man hör.

Medlem

"Hur jag gick från den bästa spelserien någonsin till att förstöra den totalt.."

Medlem
Skrivet av Whitepilledoomer:

Fast det vore väl intressant att höra vad han säger. Han är ju inte kriminell vad jag vet. *shrug*

Man behöver ju inte tycka om eller hålla med om allt man hör.

Du kan väl följa honom på Twitter om du är intresserad av vad han säger? Det är den perfekta plattformen för Notch, inte Sommarprat.

Medlem
Skrivet av Whitepilledoomer:

Fast det vore väl intressant att höra vad han säger. Han är ju inte kriminell vad jag vet. *shrug*

Man behöver ju inte tycka om eller hålla med om allt man hör.

Jag hade uppskattat ett sommarprat från Notch sjukt mycket, men det är inte det som är frågan

Han bara kommer helt enkelt inte bli vald som sommarpratare på grund av detta, så vi kommer inte få höra något sånt.

Att sommarprata har jämförts med någon sorts adling... Kolla efter i historiken hur många sommarpratare som varit "kontroversiella", och tror det kommer bli väldigt tunnsått

Känns inte som dom typ någonsin erbjudit det utrymmet för "kontroversiella" figurer... Och det lär ju vara sant nu än någon gång tidigare.

Det kommer inte hända helt enkelt.. Även om personligen så tycker jag att det borde det


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Detta lär bli någon sorts maskerad reklam...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

1
Skriv svar