Ladda för Baldur's Gate 3, lös mord med andra online

Robot
Ladda för Baldur's Gate 3, lös mord med andra online
Medlem

Vill så gärna vara taggad för det här, men har för dålig koncentration tror jag. Ni som spelat ea, är det som de gamla spelen att man behöver ha koll och läsa mycket, eller är det lite modernare med quests och liknande så man kan spela lite i taget? Hade varit sjukt taggad på det här när jag var yngre men har för lite tid, ork och koncentration för att orka spela allt nu för tiden. Lite dum timing också på släppet, en dag innan Starfield. Får nog bli till hösten/vintern om recensionerna verkar positiva och det känns som nåt som funkar även för lite äldre tröttare hjärnor.

Medlem
Skrivet av Kalliban:

Vill så gärna vara taggad för det här, men har för dålig koncentration tror jag. Ni som spelat ea, är det som de gamla spelen att man behöver ha koll och läsa mycket, eller är det lite modernare med quests och liknande så man kan spela lite i taget? Hade varit sjukt taggad på det här när jag var yngre men har för lite tid, ork och koncentration för att orka spela allt nu för tiden. Lite dum timing också på släppet, en dag innan Starfield. Får nog bli till hösten/vintern om recensionerna verkar positiva och det känns som nåt som funkar även för lite äldre tröttare hjärnor.

Va snackar du om, perfekt timing, när man är klar med detta så är Starfield patchat och redo för att börja spelas!

phi
Medlem

Det var...

Boo, den gigantiska miniatyrrymdhamstern!

Medlem
Skrivet av Jinxad:

Va snackar du om, perfekt timing, när man är klar med detta så är Starfield patchat och redo för att börja spelas!

Huh, klar på en dag alltså? Låter inte värt fullpris (😉)

Medlem

Mycket dålig timing med Baldurs Gate, Phantom Liberty och Starfield så nära varandra, men vilket spel man än väljer (Starfield!) så finns dom andra kvar och väntar på en senare.

Gillar för övrigt sådana här småspel innan det riktiga släpps. Något att fördriva lite tid med.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av Kalliban:

Vill så gärna vara taggad för det här, men har för dålig koncentration tror jag. Ni som spelat ea, är det som de gamla spelen att man behöver ha koll och läsa mycket, eller är det lite modernare med quests och liknande så man kan spela lite i taget? Hade varit sjukt taggad på det här när jag var yngre men har för lite tid, ork och koncentration för att orka spela allt nu för tiden. Lite dum timing också på släppet, en dag innan Starfield. Får nog bli till hösten/vintern om recensionerna verkar positiva och det känns som nåt som funkar även för lite äldre tröttare hjärnor.

Asså jag kände samma innan jag började med deras förra spel - Divinity Original Sin 2 - men har inte känt sån spelglädje sen 90-talet! Med det sagt ska man vara i rätt mood och känna att man har lite tid att komma in i det först. Men sen var jag fullständigt hooked!

Medlem

Ett utmärkt sätt för Larian att lära spelarna om staden utan att visa den och spoila mer. Förmodligen tar det slut till den 7:e Juli när sista Panel from Hell innan release händer.
Jag gissar att vad som väntar då är en djupare titt på staden, samt att Munk-klassen (och kanske multiclass) läggs till i early access.

1
Skriv svar