Hur många timmar har ni lagt ner på erat mest spelade spel?

Medlem
Skrivet av alias:

Ja undrar också?Tror inte jag har mer än 200 med något som är singleplayer endast.
Man måste nog vara djupt deprimerad om man lägger mer än så på ett icke multiplayerspel. Inget fel, hjälper det så varför inte.
Minns när jag spelade GTA3, ja, länge sedan som en galning när någon allra närmast mig gick bort.

Man måste ha ett fattigt liv om man tror att folk som lägger ner tid på spel är deprimerade.

Medlem
Skrivet av alias:

Ja undrar också?Tror inte jag har mer än 200 med något som är singleplayer endast.
Man måste nog vara djupt deprimerad om man lägger mer än så på ett icke multiplayerspel. Inget fel, hjälper det så varför inte.
Minns när jag spelade GTA3, ja, länge sedan som en galning när någon allra närmast mig gick bort.

Märklig kommentar, gäller det andra fritidsaktiviteter som inte innefattar andra människor också?
Är man djupt deprimerad om man fiskar i mer än 200 timmar i sitt liv? Eller skruvar på sin favoritbil i för många timmar?

signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

1. Ca 2200 timmar i Left 4 Dead 2. Några hundra timmar i multiplayer-kampanj och resten i underbara versus-läget. Började spela det ganska seriöst då jag var arbetslös efter att ha flyttat till ny stad med min (då) sambo. Det varade under studietiden. Det gick från att ha spelats flitigt till att plötsligt en kväll känna, "nej, nu är jag klar med det här". Rätt skönt avslut, trots att jag hade en del online-vänner jag spelade med.

2. Dead by daylight, ca 400 timmar
3. Dirty bomb, ca 250 timmar
4. PUBG, ca 200 timmar
5. 7 days to die, ca 150 timmar

Spelar inte lika mycket som förr men framförallt håller jag mig inte kvar vid ett och samma spel under någon längre tid.

Inaktiv

Det är nog DoTA och DoTA 2 på 15 000 timmar.

Medlem

Haft rätt tråkiga flickvänner, skyller på dom, vad man kunde ha gjort istället (timmar) :

Rust 12000
Team Fortress 2 12000
Conan Exiles 2500
Icarus 1100
Core Keeper 660
Valheim 60
Red Dead 2 50

Liten förklaring:
TF2, var i stort sett enbart hide & seek.
Rust, solo survivor, tyckte det var kul att slåss solo mot enorma klaner. Men 90% fuskare.
Conan, rätt kul ett tag, gillar att bygga hus. 90% fuskare, så gav upp även där.
Icarus, riktigt bra spel, recensionsbombat in to oblivion, mycket bättre än alla survivors inkl tf2/rust/conan
Core Keeper, hade en grej på gång, men blev för tråkigt.
Valheim, borde ju vara mitt spel, men nej, ledsnade rätt fort.
Read Dead 2, Älskade 1an men hatar 2an, så vansinnigt tråkigt och bara massa leftclick för att få dom att sluta prata. Helt ointressant story. Körde igenom allt tror jag, men 1/5.

Medlem

Heroes of newerth, 8,000-10,000 timmar.

Förvånad att ingen annan skrivit detta då HoN hade en väldigt stor andel svenska spelare.

Medlem
Skrivet av MrDosan:

Heroes of newerth, 8,000-10,000 timmar.

Förvånad att ingen annan skrivit detta då HoN hade en väldigt stor andel svenska spelare.

Det första MOBA jag testade var League of Legends. Jag tyckte det var stelt och jag fattade inte alls vad skiten handlade om. Efter ett tag fick jag en nyckel för att testa DotA 2 och det bara small till med timmar spelade. Att HoN inte fått erkännande här kanske beror på lågt deltagande från FZ-community

signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

KoP
Medlem

Runt 300 timmar i Skyrim kanske, och då har man gjort och sett allt.

Medlem

ca 18 000 timmar i cs kan vara värt har ju tävlat i cs med och jag räknar såklart med ifrån beta 2.5 till csgo givetvis är det rätt svår att ge en relativt precis tid hur mycket man spelat men runt det angivna nummert skulle nog stämma seen har man ju wow och dota med och ja det blir ju rätt skrämmande om man lägger ihopa allt
Skrämmande när man tänker på det

123
Skriv svar