Logo + bild läcker från Call of Duty: Modern Warfare III – Activision spelar med

Robot
Logo + bild läcker från Call of Duty: Modern Warfare III – Activision spelar med
Medlem

Gissar på att de vill att MS-affären går igenom innan utannonsering? Men att de låter detta bli så officiellt det kan innan dess för att öka hype osv. Jag har sett att de samarbetar med Monster många gånger tidigare så detta känns högst troligt!

Medlem

två modern warfare i rad? känns fel 🫤.


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem

Oj oj Monster Energy Drink double EXP boost deals igen! Man bara måste älska USA.

Medlem

Jag får ont i magen av den här releasen, orolig att det blir en DLC till MW2 för €69.99 med typ 4 nya kartor...

Skrivet av Fredrik Eriksson:

vi får se artwork med John Price med den ikoniska tangorabatten

PSA: Price har inte en tangorabatt, hans hårväxt är så långt ifrån det kan vara.
Tangorabatt är då mustaschen är trimmad till ett smalt sträck över läppen i stil med Errol Flynn.

Avstängd
Inaktiv

CoD har verkligen fått till den tunga vapenkänslan vet dock inte om det blir ett nytt köp känns bara som samma gamla

Medlem

Läste först LEGO, det hade varit bättre.

Medlem
Skrivet av JohannaBjärred:

Gamepass?

Är nog anledningen till att de vill invänta till affären gått igenom innan officiell utannonsering, att det kommer vara tillgängligt där. Antagligen dag ett som MS vill med alla spel!

Har köpt alla CoD fram till senaste spelet, det räckte med att läsa på Steam vilken stor hög av xxxx det är, och har svårt att förstå vem som längtar efter det här massproducerade, generiska pangpangandet längre. Varför satsar dom inte alla kort på Warzone istället och får det att funka?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Är nog anledningen till att de vill invänta till affären gått igenom innan officiell utannonsering, att det kommer vara tillgängligt där. Antagligen dag ett som MS vill med alla spel!

Får verkligen hoppas det. Jag gillar CoD-kampanjerna och det är huvudsakligen det jag spelar, så det blir trevligt att inte behöva betala fullpris för det varje gång.

1
Skriv svar