Suikoden-uppföljaren Eiyuden Chronicles: Hundred Heroes släpps inte förrän 2024

Robot
Suikoden-uppföljaren Eiyuden Chronicles: Hundred Heroes släpps inte förrän 2024

Produktionsförseningar tvingar dem att senarelägga släppet.

#Eiyuden-chronicles


Redaktör
Ponny

Suikoden II är en av mina "all time"-favoriter. Är detta i närheten blir det glädjetårar.

På tal om Suikoden: var är mina remasters!?


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Suikoden II är en av mina "all time"-favoriter. Är detta i närheten blir det glädjetårar.

På tal om Suikoden: var är mina remasters!?

Japp Suikoden 1 och 2. 👌
3an orkade jag inte köra klart pga ful 3d sen har det inte blivigt mer Suikoden.
Väntar också på Remasters och hoppas ävem denna "uppföljare" blir bra.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Redaktör
Ponny
Skrivet av Molotov:

Japp Suikoden 1 och 2. 👌
3an orkade jag inte köra klart pga ful 3d sen har det inte blivigt mer Suikoden.
Väntar också på Remasters och hoppas ävem denna "uppföljare" blir bra.

Trean var habilt, fyran "meh", men femman var en riktigt bra comeback!

Känns fint att vi både får Suikoden och "Suikoden" framöver.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Längtade också efter detta men att säga dlc redan klart och att då inte ha med det direkt i spelet gör att jag väntar på complete edition och rea backen.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Neverwild:

Längtade också efter detta men att säga dlc redan klart och att då inte ha med det direkt i spelet gör att jag väntar på complete edition och rea backen.

Jag tänkte "backa" det, men glömde.

Gillade ändå det där prequel-spelet vi fick i fjol. Eiyuden Chronicle: Rising. Mysig liten bagatell.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Snacka om att utvecklaren misslyckats totalt i planeringen, var ju tänkt att spelet skulle varit släppt senast juni i år enligt Xbox Game Pass reklam från förra sommaren. Tror dessvärre detta kommer sluta med ett redigt magplask.

Medlem

Har varit snack om detta bra länge nu, men så blir det väl iofs med crowdfundade projekt. Jag har inte bråttom, jag hoppas bara att de har kontroll över resultatet.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

1
Skriv svar