Se Gamescom Opening Night Live i kväll
Börjar klockan 20.
#alan-wake-2, #gamescom, #gamescom-opening-night-live, #geoff-keighley, #spelsommar
Gött. Då har man något att glo på samtidigt som man kör nya gw2 expansionen.
Finns det någon chans att vi får se något som vi aldrig kunde tänka oss typs som The last of us 3, gta 6 kanske ett nytt God of War? 🙏
AMD Ryzen 5 7600X
Powercolor Radeon RX 7800 XT
34GB Corsair Vengeance DDR5 5200MHZ CL40
Thermalright Peerless Assassin 120 SE
Kingston KC3000 1Tb
Vad fan, helt missat att detta är ikväll. Trodde det var imorgon. Jag behöver ju plugga...
Imorn är det stream så svårt för dig att välja
En glad kalmarit boende på Gotland!
Proffsigt hanterat av Geoff. Dessa åsnor som ska upp på scenen börjar bli tröttsamma.
Jag tittade bort precis innan alla booade och missade vad det var, vad hände?
PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch
Proffsigt hanterat av Geoff. Dessa åsnor som ska upp på scenen börjar bli tröttsamma.
Jag hörde inte riktigt vad de sa. Trodde först det var en del av showen. 😀
Jag hörde inte riktigt vad de sa. Trodde först det var en del av showen. 😀
"#¤%#¤& completed GTA 6, we want to play GTA 6"
typ? nån tjackpundare som tröttnat på GTA 5
Hittills gruvligt besviken på presentationen av Starfield. Först ett vackert spelande på piano till intetsägande bilder för att sedan gå vidare till filmsekvenser med riktiga skådisar. Höga produktionsvärden och välgjort, absolut, men i mina ögon rökridåer för att sälja in produkten utan att faktiskt visa upp den. Några veckor innan release.
Bådar inte gott.
Ännu en dag i paradiset.