Några som lirar Six Days in Fallujah?

Medlem
Några som lirar Six Days in Fallujah?

Halloj! Kollar runt om det är någon/några här som spelar Six Days in Fallujah? Är sugen på att testa det men är väldigt tydligt ett spel som man behöver ha några att köra med.

Medlem

Jag är sugen men ändå inte

Känns som ett spel de inte kommer kunna göra så mycket mer med och av det jag läst/sett av det då spawnar fiender i hus/områden man redan rensat vilket känns knasigt imo.


signatur

Halo kompis!

Medlem
Skrivet av Bussovic:

Jag är sugen men ändå inte

Känns som ett spel de inte kommer kunna göra så mycket mer med och av det jag läst/sett av det då spawnar fiender i hus/områden man redan rensat vilket känns knasigt imo.

Haha är faktiskt lite samma känsla jag bär på 😅 plus att det är time limit, men samtidigt ser det sjukt intressant ut och gameplayet verkar vara riktigt vasst.

Medlem

Kanske ge det något år, ser bra ut men långt ifrån färdigt. Kanske Ready or not spelet passar dig, om du letar taktiska pangare

Medlem
Skrivet av noyart:

Kanske ge det något år, ser bra ut men långt ifrån färdigt. Kanske Ready or not spelet passar dig, om du letar taktiska pangare

Ja ready or not kör jag, även ground branch. Men som du säger, man bör kanske ge det något år innan det är prime time. Känns tyvärr lite som standard nu mera.

1
Skriv svar