(Nästan) alla spelar Starfield i helgen – vad spelar du?
Spelar Witcher 3 och Red Dead Redemption. RDR är ju ärligt talat oväntat lite långtråkigt, precis som efterföljaren. Tvingar mig själv lite att spela det då jag pröjsat 500 för det...
Otrolig skillnad mot Witcher, där känner jag liksom med Zelda TotK hela tiden lusten att utforska världen, medan i RDR vill jag bara fortast möjligt ta mig till nästa uppdrag...
Provade Starfield i kanske 20 minuter (fram till första rymdfighten). Stängde av direkt. Nej du, jag tycker rymdfighter är fett krångliga och tråkiga. Men jag har generellt svårt med single player spel. Läste att de tar kanske 15h innan spelet blir "roligt" och det ser jag som väldigt svårt i mitt fall då jag behövde en paus efter 20 min.
Var inte impad av grafiken. Inget DLSS och inget HDR heller så vitt jag kunde se.
lol, haha. Du vet att DLSS är AI-uppskalning, det är liksom inte en funktion som förbättrar grafiken i sig, tvärtom så tenderar den att försämra jämfört med att köra spelen native upplösning
Kan inte få mig att lägga ifrån Baldurs Gate III, det är så bra. Kul att dom lägger till saker i spelet och dom började redan i patch två som kom igår. Men jag tänker kolla in Starfield med Wakkaah ikväll vid 20:00. Tänker inte köpa 5 dagars early access och då är det bra att andra gör det så jag slipper. Får se om det är något för mig eller om man ska vänta och moda skiten ur spelet om cirka 2 år sådär.
Final Fantasy X hd remaster på ps4an
Har funderat på att köra det på switch, hur känns det?
Spelar Witcher 3 och Red Dead Redemption. RDR är ju ärligt talat oväntat lite långtråkigt, precis som efterföljaren. Tvingar mig själv lite att spela det då jag pröjsat 500 för det...
Otrolig skillnad mot Witcher, där känner jag liksom med Zelda TotK hela tiden lusten att utforska världen, medan i RDR vill jag bara fortast möjligt ta mig till nästa uppdrag...
lol, haha. Du vet att DLSS är AI-uppskalning, det är liksom inte en funktion som förbättrar grafiken i sig, tvärtom så tenderar den att försämra jämfört med att köra spelen native upplösning
Ja jag vet vad DLSS gör. Menade att det saknas grundfunktioner som borde finnas och som moddar lyckas lägga in efter ett par timmar bara.
Starfield på Series X , fungerar fin fint Det var helt klart en tröskel att ta sig över i början med menyer och hur spelet fungerade men efter en stund så började det bli riktigt bra och kul.
Vissa människor har snackat om den grafiska delen och den tycker jag är oerhörd detaljerad och fin , allt annat är väl egentligen bara Bethesdas design. Bethesda spel ser ut på ett speciellt sätt.
Lirar det nysläppta Resident Evil klonen: Daymare 1994: Sandcastle. Spelar det via världens bästa spelklient: STEAM.
Uppföljaren till Daymare 1998 som jag diggade trots lite brister i mekaniken. Detta spel är en prequel.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||