Little Nightmares 3 skippar lokal co-op för att "bevara atmosfären"
Ja, detta var ju en besvikelse.
En annan fördel är ju att det då kräver att två personer köper spelet (antar jag? finns väl vissa spel som går att lira 2 pers över nätet fast bara 1 köpt det på steam, tror jag? men de är nog sannolikt få). Mer klirr i kassan (och en sämre upplevelse för spelarna som inte kan mysa ihop i soffan).
Dra den om rödluvan och vargen.
Låter som en riktigt kass ursäkt för att kunna sälja fler spel.. Bra för de men sämre för oss konsumenter.
Couch co-op som är så mysigt
Mycket besviken!
Hade tänkt att köpa spelet för just couch CO-OP läget men det skippar jag nu.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||
En stor besvikelse!!! Och korkad anledning som de uttrycker. Att söka skräck tillsammans i soffan höjer upplevelsen otroligt mycket mer än att man ska sitta på varsitt håll.
Faktiskt lägger att gå in på deras instagram och hemsida och påtala detta. På ett vänligt men bestämt sätt.