En liiiten Starfield-bugg låter dig stjäla en bättre rymddräkt
Finns det inte en bugg i Fallout 4(kan vara i 3an) där man med hjälp av DogMeat kan komma åt ett vapen som är gömt bakom ett expertlås som liknar detta lite? Detta kanske är någon typ av långsökt easter egg till den? 🤔😛
Det klingar bekant iallafall men minns inte alla detaljerna
Finns det inte en bugg i Fallout 4(kan vara i 3an) där man med hjälp av DogMeat kan komma åt ett vapen som är gömt bakom ett expertlås som liknar detta lite? Detta kanske är någon typ av långsökt easter egg till den? 🤔😛
Det klingar bekant iallafall men minns inte alla detaljerna
Kommer inte ihåg hur man gjorde men det stämmer att det är i 4:an iaf
Kommer inte ihåg hur man gjorde men det stämmer att det är i 4:an iaf
Stämmer bra det. Man kommenderade Dogmeat att hämta vapnet åt en. Ett av spelets bästa vapen, dock svårt att hitta ammunition till det ute i världen, fick ofta köpa vill jag minnas. Dock vet jag att Bethesda täppte till denna lucka så numera funkar det inte att vovven fixar vapnet.
Jösses vad det tjatas om starfield då
Kanske för det är ett stort spel på marknaden just nu och inte bara det. Det är ett riktigt bra spel också
På tal om buggar i Starfield
https://www.youtube.com/watch?v=F9_aNiMC-Aw
https://www.youtube.com/watch?v=MBn9s5HFzvA&
Videon(första) fick mig att tänka på dom första Fallout spelen där dom fick ersätta barnen i spelet med gamla gubbar i den europeiska versionen. Pågrund av någon lag som typ sa att man inte fick döda barn i tv spel eller något liknande.
Bara 7 artiklar på första nyhetssidan.
Vågar man gå till nästa sida och räkna?
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Kanske för det är ett stort spel på marknaden just nu och inte bara det. Det är ett riktigt bra spel också
Efter 24 timmar spelade fick jag en refund idag. Skyrim är nog det singleplayer spel jag spelat mest. Uppskattade fallout 4 mycket med. I det skick Starfield släppts får det 2/5 av mig.
Efter 24 timmar spelade fick jag en refund idag. Skyrim är nog det singleplayer spel jag spelat mest. Uppskattade fallout 4 mycket med. I det skick Starfield släppts får det 2/5 av mig.
Men va? Jag fick ingen, och kan inte begära ny heller. Hmm.
PC: i5-10600K | 3070 Ti | 16GB DDR4 | nVME 1TB
PS5: +1TB | G533 | Philips 70" | KLIPSCH 5.1.2
Tips för dig som vill använda en bugg för att göra upplevelsen sämre igenom att fucka med balanseringen kring gear, och som vill autoslänga alla jackor du hittar i spelet dom första 60 timmarna.
Front page news.
Ja herregud vilken meningslös artikel
Bara 7 artiklar på första nyhetssidan.
Vågar man gå till nästa sida och räkna?
Det blir så när storspel släpps, stort läsarintresse. Ni får stå ut några dagar.
Om det är nån tröst så har det varit rätt tunt med bra andra nyheter, så Starfield-grejerna skrivs inte på bekostnad av annat.
I det skick dom släppte det för mig, så får det hittills 4+/5 av mig