Dina mest spelade spel.

Medlem
Skrivet av Ro-Jaws:

Dark Souls 1-3, Bloodborne och Elden Ring. Lagt hundratals timmar på dessa och återvänder hela tiden. Torsk på Soulsborne? Absolut. Dom har förstört alla andra spel för mig.

Förutom Soulsborne så återkommer jag någon gång per år till Duke Nukem 3D, Blood och Doom 1&2.

Kan inte annat än att hålla med. Vet inte hur många gånger jag har återkommit till DS III och Bloodborne.
Jag vill dock ha ett Bloodborne remastered till ps5. Den atmosfären i en next gen...

Medlem

Stellaris som ohotad etta.

Hedersomnämnande till Civilization IV. (Bästa i serien så här långt enligt mig.)


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Mest spelade är helt WoW. Nu för tiden spelar jag sällan om spel pga tidsbrist.blir det en genomspelning av Sonic 1-3 med några års mellanrum samt att jag spelar om Monster boy nu.

Medlem
Skrivet av Funkymook:

Kan inte annat än att hålla med. Vet inte hur många gånger jag har återkommit till DS III och Bloodborne.
Jag vill dock ha ett Bloodborne remastered till ps5. Den atmosfären i en next gen...

Om Sony har något slags mönster så kanske Bloodborne kommer som remake till Playstation 6 i och med att Demon's Souls släpptes på ps3 och Bloodborne på PS4 men man vet ju aldrig.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

- Assassin's Creed 2, Brotherhood och Revelations
- Wolfenstein New Order, Old Blood och Colossus
- Batman Arkham City och Batman Arkham Knight
- Resident Evil 1 och 2
- Subnautica
- God of war 3 remastered

12
Skriv svar