Visa dina 30 favoritspel (topsters.org)
Du, Tomas och Daniel borde göra en varsin lista och visa till Fragzone-fredag. Kul och se om ni får något gemensamt spel eller två(eller inget?).
Behöver ju inte vara någon definitiv lista, bara ett gäng spel man verkligen håller kärt.
Jag har försökt övertyga dom! Jag ger inte upp.
En Bamseponny av folket
Hopplöst svårt, men gav det ett ärligt försök. Säkert massvis med titlar som inte clarade cutten denna gång, men som inte kommer till minnet just nu.
Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21
Jag har försökt övertyga dom! Jag ger inte upp.
3 personer, 3 gifs.
The more I practice, the luckier I get.
Handsken är kastad, Daniel och Tomas!
Det här var beslutsångest. Har säkert glömt något väldigt uppenbart – men då får det vara så. Försökte ta ett spel från varje serie, men i vissa fall kunde jag inte hålla mig. Kul grej! Blir sugen på att skita i backloggen och gräva i min egen historia istället (vilket jag ofta gör iofs!).
En Bamseponny av folket
Du, Tomas och Daniel borde göra en varsin lista och visa till Fragzone-fredag. Kul och se om ni får något gemensamt spel eller två(eller inget?).
Behöver ju inte vara någon definitiv lista, bara ett gäng spel man verkligen håller kärt.
På gång!
På gång!
Det här var svårt. Rädd att glömma några favoriter. Men kommer snart!
Synnerliiigen svårt att välja. En hel del fick stanna utanför (flera GTA, t.ex.). Men Valve har jag svårt att inte ta med... Nåväl, ingen rangordning, bara 30 spel som värmt själen. (Kan ha slunkit med snabbt spelande också, pga saker man älskar.)
Edit: blev en dublett i första bilden, fixat nu.
Ja det här var ju inte lätt, men KUL!
Man har ju säkert glömt en massa fina titlar, men men <Uppladdad bildlänk>
Inte för att vara den som är den, men det där är bara 25 spel (många andra i tråden har gjort samma miss)!
På gång!
Men att gå live 07.41 är väl lite väl hurtigt och ambitiöst? Är det den asiatiska marknaden ni försöker komma in på?
Men att gå live 07.41 är väl lite väl hurtigt och ambitiöst? Är det den asiatiska marknaden ni försöker komma in på?
"Vad är det som händer?" borde programledaren ha frågat sig innan han rörde nåt i studion.
Alltid svårt detta. Funderade på om Tomb Raider skulle vara med, vilket det kanske skulle. Men lyckades inte byta ut en titel.
Kul tråd! Vansinnigt svårt dock att banta ned det till 30 spel... Här är ett försök i alla fall, utan inbördes rangordning:
Va?! Tyckte det var så svårt att utöka från fyra-fem spel. Finns ärligt talat inte många spel som är riktiga "femmor"
7900XTX
7800X3D
Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X
MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X | 64GB RAM | RTX 2080