PS5 Pro
Riktig taggad här med! Unboxingen och fixa med alla settings är ju det fina med en konsol release! 😃
Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch | Xbox Series X | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |
Laptop💻: Lenovo Legion 7 | GeForce RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 16GB | 1TB | 165Hz | QHD | Nvidia G-Sync | Sennheiser PC38X |
Jag har iaf tagit beslut om att renovera badrummet här hemma så min ps5 PRO får vänta några månader iaf.
Var sak har sin tid
Riktig taggad här med! Unboxingen och fixa med alla settings är ju det fina med en konsol release! 😃
Japp, det är en skön känsla. Ska para ihop konsolen med min PS Portal också. Ahhh! Lukten av ny plast.
Jag har iaf tagit beslut om att renovera badrummet här hemma så min ps5 PRO får vänta några månader iaf.
Alla får såklart spela var de vill. Jag dömer ingen.
Fast för egen del så kommer jag ha min PS5 i vardagsrummet, inte i badrummet. 🤪😁
Är också riktigt taggad! Första spelet som ska spelas blir utan tvekan Final Fantasy VII Rebirth.
Får se när Amazon skickar min bokning. Skivläsaren ligger redan här hemma.
Hype!!!
Så jäkla taggad!
Är också riktigt taggad! Första spelet som ska spelas blir utan tvekan Final Fantasy VII Rebirth.
Får se när Amazon skickar min bokning. Skivläsaren ligger redan här hemma.
Samma här. Skivspelaren redo och ffvii rebirth väntandes. Försökte spela det i 30fps när det släpptes men det kändes inte bra.
Utöver det hoppas jag Rise of the Ronin får sig ett rejält prestandalyft då det kändes för ojämnt på vanliga ps5.
Hoppas att Cyberpunk 2077 får en uppdatering.
Witcher 3 fick väl också en uppdatering ganska nyligen? Hoppas även konsol versionen får den i så fall.
Nu har väl CDPR sagt att de är klara med CP2077. Men jag är på din sida. Det hade varit fint med en "Pro" patch till det spelet.
Din vänliga kvartersrecensent.
Nu har väl CDPR sagt att de är klara med CP2077. Men jag är på din sida. Det hade varit fint med en "Pro" patch till det spelet.
Vore supermys att få spela den versionen!
Så kul att se att så många i tråden är peppa! Första reaktionerna var negativa och högljudda, men ni som blivit kvar supportar varandra och lyfter konsolen! Mycket mycket roligt!
Är övertaggad på att få packa upp min 30th Anniversary Edition.
Din vänliga kvartersrecensent.
Lite avis trots den otroliga prislappen. Får nöja mig med den blanka vita. TVÅ VECKOR.
Jag med 😎👍🏻
Witcher 3 fick väl support väldigt lång tid i efterhand, så varför inte Cyberpunk?
Jag menar ju inget nytt, bara patch för att närma sig PC versionen. Nuvarande PS5 är väl mer lik PS4 versionen än PC?
Verkar vara ett oerhört tryck på Disc Drive nu, får inte tag på min beställning heller :/
Det är ju trist men ett tecken på att PS5 Pro säljer relativt bra, vilket är positivt.
Det är ju trist men ett tecken på att PS5 Pro säljer relativt bra, vilket är positivt.
Det visste vi dock vid bokningarna då allt sålde slut direkt. Och jag håller med i den mån att Sony lär fortsätta fula med skivläsare framöver - såvida det inte går att använda dessa till PS6 med osv.
Ja peppen är stor nu! Skivläsaren ligger och väntar snällt i sin kartong
Jag kommer nog att börja med följande PS5 PRO Enhanced spel:
Spider-Man Remastered
Horizon Zero Dawn Remastered
Har inte spelat något av dom tidigare.
Har shoppat säkert 7 spel begagnat nu med så är också taggad. Ångrar lite att jag köpte PS4 Spider Man med tanke på att remastern går för 200:- via Miles Morales PS5 som add-on.
Har shoppat säkert 7 spel begagnat nu med så är också taggad. Ångrar lite att jag köpte PS4 Spider Man med tanke på att remastern går för 200:- via Miles Morales PS5 som add-on.
Samma här!
Åh fasen, då har jag nog gjort samma miss Köpte Miles Morales till PS5 och Spider-Man till PS4.
Samma här!
Åh fasen, då har jag nog gjort samma miss Köpte Miles Morales till PS5 och Spider-Man till PS4.
Men sen är det även skillnad på hur det ser ut, skådisar och så vidare, vet att flera gillade originalet mer på det planet.
Tänker testa dessa 2 spel som jag har aldrig spelat förut, Star wars outlaws och FF rebirth, sedan jag får skaffa Stellar blade när den går ner i pris då den jag har hört kan köras på 80fps!
OBS: Alla som skaffar PS5 PRO, har hört via en vlog att man ska starta konsollen och köra eventuellt uppdatering innan man kopplar disc drive eller ssd.