Medlem

PS5 Pro går nu på runt 8,500:- på Amazon (gör ont när jag köpte den för strax över en tusenlapp mer)
Ps5 Pro Amazon

EDIT: Erbjudandet är slut

Medlem
Skrivet av Samus:

PS5 Pro går nu på runt 8,500:- på Amazon (gör ont när jag köpte den för strax över en tusenlapp mer)
Ps5 Pro Amazon

Nu vet jag inte hur det såg ut när det priset som du skrev gällde, men säljaren som säljer via Amazon verkar inte har ha några toppbetyg direkt.

Medlem
Skrivet av Gertzy:

https://youtu.be/F9i0Orjnch4?t=301

Verkar som Sony jobbar på förbättrat PSSR för PS5 Pro för 4k 120 och 8k 60! Från spel till spel såklart, vissa kanske får nöja sig med 1440p eller 1080p för att klara 120fps men det tycks vara målet.

Bättre att du citerar från källan direkt istället för Youtube repost som inte tillför något. (1:44 om inte starta vid fungerar).

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Nu vet jag inte hur det såg ut när det priset som du skrev gällde, men säljaren som säljer via Amazon verkar inte har ha några toppbetyg direkt.

Finns två val i sidomenyn, och tidigare var priset 8,503:- (ungefär).

Ena är en tredjepart, och den andra var och är fortfarande Amazon men inte samma pris. Priset var temporärt erbjudande.

Medlem
Skrivet av Samus:

Finns två val i sidomenyn, och tidigare var priset 8,503:- (ungefär).

Ena är en tredjepart, och den andra var och är fortfarande Amazon men inte samma pris. Priset var temporärt erbjudande.

Temporärt från Amazon?

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Temporärt från Amazon?

Har tyvärr inget kort på priset. Hade inte planerat att behöva presentera det nu så kan inte garantera det 100% då jag inte själv köpt då jag redan har en. Lite jobbigare när det är två alternativ på samma url.

Men ja Amazon kan även köra erbjudanden ibland, Pro:n var exempelvis billigast på Amazon när den lanserades (av Amazon själva).

Länken kommer från Sweclockers och fick stort intresse, om det nu är något fuffens så lär du se det i Fynd-diskussionstråden.

EDIT: Hade visst en bild, här har du!

Medlem
Skrivet av Samus:

Har tyvärr inget kort på priset. Hade inte planerat att behöva presentera det nu så kan inte garantera det 100% då jag inte själv köpt då jag redan har en. Lite jobbigare när det är två alternativ på samma url.

Men ja Amazon kan även köra erbjudanden ibland, Pro:n var exempelvis billigast på Amazon när den lanserades (av Amazon själva).

Länken kommer från Sweclockers och fick stort intresse, om det nu är något fuffens så lär du se det i Fynd-diskussionstråden.

EDIT: Hade visst en bild, här har du!

https://i.imgur.com/WEn9IJI.png

Nice👍

Såg lite suspekt ut med säljaren man kommer till nu bara😅

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Bättre att du citerar från källan direkt istället för Youtube repost som inte tillför något. (1:44 om inte starta vid fungerar).

https://www.youtube.com/live/aGxZdY731Us?feature=shared&t=104

Jag möttes av nyheten genom den jag länkade så det den tillförde för mig i alla fall var att jag fick höra om det. Lyssnar sällan på hela sådana podcasts på flera timmar men kan länka ibland om det är första gången jag hör om något nytt genom den och då kan jag länka med timestamp som du gjorde men ibland orkar jag inte leta reda på andra videos och gå igenom hela för att hitta rätt tid att klippa in. Samma information delges ändå så tror inte många bryr sig speciellt. Gör du det står det dig fritt att posta själv som du gjorde nu.

Medlem

Elevate your Forza Horizon 5 experience with updated features on the PlayStation®5 Pro, including advanced ray tracing while driving and so much more. Explore the vibrant and ever-evolving open world landscapes of Mexico with limitless, fun driving action in over 700 of the world’s greatest cars.

Skriv svar