Psykbryt, friska viljor, traktorer – det låter som spelhelg!
Colony Ship (ett deprimerande sci-fi/postapokalypsosande turnbaserat isometriskt CRPG i bästa Fallout-anda, med lite Deus Ex-vibbar) har precis släppts ut från sitt Early Access-grönbete, så det ska plöjas ned en del speltid i.
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
Alan Wake 2 och kanske lite Jusant.
Fortfarande Lies of P. Det tar tid!
Förstår det! Allt gott kräver tid. Är det bra spel? Skulle du rekommendera det till en "soul" nybörjare?
“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci
Mest av allt så blir det The divison 2, kommer hålla fast vid det till trean (bekräftad) men lär ta år slääps. Annars Alan Wake 2. Vilket jäkla lir! Gav upp på ass creed mirage, Värdelöst enligt mig. Visst gick de tillbaks till en mindre värld med sämre kontroller där man fastnar lite över allt. Precis som ettan som så många önskade sig.. Ofattbart enligt mig. Ett skitspel. Frånn en studio som borde ha resurserför att skapa något bra. En av de största besvikelserna i ett annats underbart spelår. Hoppas Massives Avatar lir blir bättre än så, måste det bli.
7900XTX
7800X3D
Alan Wake 2 och kanske lite Jusant.
Hatade du inte skräck? Skulle vilja se en livecam på dig när allt händer i AW2.,Inte för de lättskrämda med alla jumpscares.. Bara säger det.; Så otroligt bra gjort dessutom, de bästa jump scarensen någonsin
7900XTX
7800X3D