PUBG-utvecklarna utannonserar The Sims-utmanaren Inzoi
Ska precis gå o lägg mig o sova. Har ställt om dygnet. Ligger i sovrummet med mobilen o kollar. Trodde det var riktiga människor i gameplay videon. Ser Unreal 5 ut så eller spelar min hjärna mig ett spratt.
Gonatt..
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||
Om man kollar när de testar kläder så verkar de använda någon variant av "ingame AI" (säkert limiterad men ändå) för att generera vissa.
Tänker på detta som sen ger västen till höger. Intressant funktion att ha med i spelet. Även sängkläder senare i videon.
Är mest imponerad av Unreal Engine 5 och vad man kan göra med den när man kolla videon. Kommer säkert testa spelet någon gång om det kommer.
R7 5800X3D | 6950XT Red Devil | 32GB DDR4 | 2x27" 1440p
Never underestimate the power of stupid people in large groups!
Ser mycket bättre ut än Sims!
Tröttat på Sims mycket pga deras "cartoon"-stil som fortfarande lever kvar... alltid velat haft ett sims med lite mer realism i grafik och annat.
Även trött på alla DLCs, känns som att basutgåvan nästan inte ger nåt.
Basutgåvan är ju dock gratis, men ja, man avslutar ju sin tanke på att spela lite Sims när man ser att alla DLC kostar mer än 10 000 kr att köpa (även om man inte behöver allt så säger det en del). Och det är ju mycket smått skit i varje.
Basutgåvan är ju dock gratis, men ja, man avslutar ju sin tanke på att spela lite Sims när man ser att alla DLC kostar mer än 10 000 kr att köpa (även om man inte behöver allt så säger det en del). Och det är ju mycket smått skit i varje.
Ja nuja från Oktober förra året, innan dess kostade det som vilket annat fullstort spel
Ja nuja från Oktober förra året, innan dess kostade det som vilket annat fullstort spel
Haha ja ok, jag har inte spelat sims på länge men kikade lite när jag läste denna nyheten och då var det gratis
Ser snyggt ut, men känns som att Life By You kommer vara en bättre utmanare till The Sims.
Å andra sidan utvecklas det av Paradox Interactive, så all DLC lär väl kosta skjortan ändå..
Om de inte kommer göra som EA och Paradox gör med DLC-fester till överpris, så har den en riktig god chans att bli kungen av life-sim spelen. Om de kommer köra samma metod som EA och Paradox så kan de nog bli körda. Så hoppas på det bästa. Gillar realistisk grafik för denna typ av spel.
Alltså när en trailer knappt kan bibehålla 30 FPS utan att få massa stuttering, då kan jag inte påstå att jag känner mig speciellt imponerad eller försäkrad att spelet håller en hög kvalité.. Det hjälps inte att det är PUBG-utvecklare bakom kulisserna, är inte direkt kända för att veta hur man optimerar saker och ting.
< R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | RTX 3090 Ti >
< Pixel 8 | XB900N | Reflect Flow Pro >