New game plus och permadöd till Assassin's Creed Mirage i december

Robot
New game plus och permadöd till Assassin's Creed Mirage i december
Medlem

Jag hade önskat de får ordning på den micro-stuttering som pågår i spelet. Om spelet blir optimerat och får en stabil framerate så ger jag det gärna en ny chans.

Medlem

Jag har pausat lite. Brukar spela AC-spelen rakt igenom och inte ta pauser och spela andra spel, men just i det här fallet så griper det mig inte. Bayek, Alesxios/Kassandra och Eivor var roligare karaktärer och även Basim var roligare och mer levande i slutet på Valhalla. Basim som ung är tradig. Möjligen börjar mitt förhållande med AC ta slut eller har vi bara en neråtperiod just nu.


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem
Skrivet av demagog:

Jag har pausat lite. Brukar spela AC-spelen rakt igenom och inte ta pauser och spela andra spel, men just i det här fallet så griper det mig inte. Bayek, Alesxios/Kassandra och Eivor var roligare karaktärer och även Basim var roligare och mer levande i slutet på Valhalla. Basim som ung är tradig. Möjligen börjar mitt förhållande med AC ta slut eller har vi bara en neråtperiod just nu.

Jag körde igenom spelet vid release, men håller med dig om mycket. Jag lyckades aldrig riktigt knyta an till Basim. Bagdad var fantastiskt att utforska precis som vanligt när det gäller Ubisoft, men tyckte berättelsen aldrig riktigt fick fart förrän precis i slutet. Sidokaraktärerna kändes lite grunda och den där personligheten man hittar i många av de äldre titlarna saknades lite här.

Medlem
Skrivet av greb1989:

Jag körde igenom spelet vid release, men håller med dig om mycket. Jag lyckades aldrig riktigt knyta an till Basim. Bagdad var fantastiskt att utforska precis som vanligt när det gäller Ubisoft, men tyckte berättelsen aldrig riktigt fick fart förrän precis i slutet. Sidokaraktärerna kändes lite grunda och den där personligheten man hittar i många av de äldre titlarna saknades lite här.

Jag har föestått att det blir bättre, att något händer mot slutet men har lyckats undvika att läsa om vad som händer så det ser jsg fram mot.


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem

"Som grädde på moset får vi permadöd. Japp, dör du är du död för gott – precis som i verkligheten! Olikt IRL är det däremot valfritt att aktivera permadöd." Rolig inledning på texten. Precis den sotens finurligheter jag gillar att läsa


signatur

PSN: OAKTHYR

1
Skriv svar