Releasehästryttare
Utmaning nr 2

För några veckor sen så gjorde jag en utmaning till er alla som va lite för svår då ingen lyckades klara den, så gör ett nytt försök nu med ett lättare spel och utmanings regler!

Spelet är Die in the Dungeon: Origins

Reglerna:

Gå till spelets sida https://store.steampowered.com/app/2428770/Die_in_the_Dungeon... och ladda ner (är gratis)

Kör en runda (träningen är valfritt)

Sen när man är klar posta nedan hur långt man kom innan man förlorade (efter våg 20 välj endless) gärna med screenshot men ej ett måste!

Som förra gången så kör vi fram till natten kl 12 mellan sön-mån i morgon!

Lycka till!

Medlem

Jag missade första.

Vad händer?

Är det en high score-tävling?
Ingen screenshot på spelet?


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Releasehästryttare
Skrivet av Hanzo:

Jag missade första.

Vad händer?

Är det en high score-tävling?
Ingen screenshot på spelet?

"Är det en high score-tävling?" Tänkte den som kommer längst vinner, själv blev jag utslagen på nivå 21.

"Ingen screenshot på spelet?" Steam länken har bilder och trailer

Releasehästryttare

Inga vinnare denna gången heller!

Inaktiv

Tips:
Ha en längre deadline nästa gång och försök hålla tråden i liv tills sista datumet.
Nu hade inte jag själv varit med i tävlingen pga orsak men hade jag velat det så såg jag tråden först idag och då var det lite försent.

Kul initiativ från din sida annars btw

Skribent

Bah, jag missade det här. Jag hänger med på nästa Som ZeldasCastle säger, kul initiativ.

Releasehästryttare

Ni får gärna komma med förslag på spel, det måste vara gratis och helst på Steam så man slippar ladda ner det nån annan stans + det behöver nån sort utmaning.

Skrivet av anon_326145:

Tips:
Ha en längre deadline nästa gång och försök hålla tråden i liv tills sista datumet.
Nu hade inte jag själv varit med i tävlingen pga orsak men hade jag velat det så såg jag tråden först idag och då var det lite försent.

Kul initiativ från din sida annars btw

Jo, jag vill inte spamma min egen tråd dock för att den skall synas på framsidan, sen har man för lång tid på sig som en vecka så tror jag många tänker att jag gör det där sen och så glömmer man av det, därför jag har haft bägge från helgens start till slut.

1
Skriv svar