Svenskutvecklade, röjiga The Finals släpps ... NU!
Dom har ändrat movement, mer ”klumpigt” nu, och inte gjort något åt det kassa siktet på kontroll! Lite besviken faktiskt :/
Nej det stämmer inte.
Dom har ändrat movement, mer ”klumpigt” nu, och inte gjort något åt det kassa siktet på kontroll! Lite besviken faktiskt :/
Jag tyckte också det kändes som man sprang långsammare på PC, men så kom jag på att FOV-slidern har nollställts till 70. När jag drog upp den till 90 blev känslan rätt igen. Kan det vara därför det känns klumpigt för dig?
Finns det osynlighet i Finals? Isåfall är spelet automatisk no go för mig.
Light klassen kan göra sig osynlig kortare stunder, men de blir synliga när de attackerar eller utför handlingar såsom plockar upp saker eller återupplivar teamspelare.
Switch, PC och Dödsmetall.
Light klassen kan göra sig osynlig kortare stunder, men de blir synliga när de attackerar eller utför handlingar såsom plockar upp saker eller återupplivar teamspelare.
Man kan även se en "blur" om de springer. Enda sättet att vara helt osynlig är genom att sitta still. Och osynligheten varar i typ 5 sekunder.
Kul att ingen nämner att det krävs 2 magg för att få en kill.
Inte om man träffar
Varför skulle någon nämna något som inte stämmer?
Du måste ju sikta också. Jag kan ta en Heavy i ett mag som Light. (Oftast)
Nja de stämmer absolut inte. kan döda L med halvt mag jag kör MP5, en M dör på 1 mag och en H på nästan 2 mag.
Nja de stämmer absolut inte. kan döda L med halvt mag jag kör MP5, en M dör på 1 mag och en H på nästan 2 mag.
Så... Två magg då.
Nu är ju inte detta Team Deathmatch...
Det ÄR och SKA VARA svårt att döda en H. Gå inte 1 mot 1 mot dom bara. Spela taktiskt. Som det är tänkt. Klaga sen.
Mm man måste vara bättre på att aima, trist med ökat skilltröskel tycker jag i ett tävlingsinriktat spel