Insomniac Games uttalar sig om läckan

Robot
Insomniac Games uttalar sig om läckan

Spindel-männen på Insomniac tar bladet från munnen

#Marvels-wolverine, #insomniac-games


Medlem

Mun munne munnen.

Edit: Det där känns helt fel...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skribent
Skrivet av Hipshot:

Mun munne munnen.

Edit: Det där känns helt fel...

haha, ja jag fixade...föll bort en bok bokst bokstav.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Tråkigt när sånt här händer. Får hoppas att Sony och deras studios ser över säkerheten ordentligt framöver.
För en sak är säker och det är att hackarna inte kommer att sluta.

Medlem
Skrivet av jeppe109:

Tråkigt när sånt här händer. Får hoppas att Sony och deras studios ser över säkerheten ordentligt framöver.
För en sak är säker och det är att hackarna inte kommer att sluta.

Veta vad som är i pipen var ju iaf intressant. Det visade just att det inte var så intressant.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Veta vad som är i pipen var ju iaf intressant. Det visade just att det inte var så intressant.

Ja, även om det är tråkigt med läckor får vi en unik insyn i vad som komma skall.
Blir lättare att ignorera i förtid.

Även de mest inbitna Insomniac-fansen måste väl ändå kunna medge att det inte är särskilt roligt att se företaget bli en Marvel-studio.

Det märks verlkigen av mer och mer att storspel måste sälja till alla för att utgivarna ska bli nöjda, paradoxalt nog. Urvattnade och tråkiga spel man glömmer efter en månad eller två.
Nä, jag håller mig till mer nischade spel framöver.
Problemet är bara att den högljudda minoriteten försöker sätta käppar i hjulet även där.

TLDR; Det var bättre förr.

Medlem
Skrivet av jeppe109:

Ja, även om det är tråkigt med läckor får vi en unik insyn i vad som komma skall.
Blir lättare att ignorera i förtid.

Även de mest inbitna Insomniac-fansen måste väl ändå kunna medge att det inte är särskilt roligt att se företaget bli en Marvel-studio.

Det märks verlkigen av mer och mer att storspel måste sälja till alla för att utgivarna ska bli nöjda, paradoxalt nog. Urvattnade och tråkiga spel man glömmer efter en månad eller två.
Nä, jag håller mig till mer nischade spel framöver.
Problemet är bara att den högljudda minoriteten försöker sätta käppar i hjulet även där.

TLDR; Det var bättre förr.

Jo jag var lite besviken. Tycker Insomniac är en av världens bästa studios. De ska inte pumpa ut massa marvelprodukter utan göra egna kreativa spel.

Om det nu inte är så att alla på Insomniac verkligen älskar marvel och vill göra dessa spel. Då är det OK också Även om jag inte blir en köpare.

Skribent

Undrar hur många som betalar i tysthet för att få tillbaka sin låsta data. Stort mörkertal tror jag.

Skribent
Skrivet av Shadee:

Undrar hur många som betalar i tysthet för att få tillbaka sin låsta data. Stort mörkertal tror jag.

Väldigt många.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

KoP
Medlem

Inte ens en speciellt spännande läcka.

X-men. Wolverine.

Jaha liksom. 😐

Medlem
Skrivet av KoP:

Inte ens en speciellt spännande läcka.

X-men. Wolverine.

Jaha liksom. 😐

Vad spelar det för roll? Poängen är att deras hårda arbete har avslöjats samt personlig information om anställda läckts! Det måste suga med tanke på hur spännande det är att avslöja spel för omvärlden och hur mycket arbete företag lägger ner!


signatur

- Bete dig för fan -
- Ingen favoritkonsol, bara favoritspel -

Medlem

Det är i 99% av fallen att någon människa gör misstag t.ex. klicka på någon länk.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Trist som fasen för Insomniac.

Till skillnad från de flesta (?) så är jag glad över deras fokus på Marvel. Älskar superhjältar och Insomniac håller så sjukt hög nivå.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Trist som fasen för Insomniac.

Till skillnad från de flesta (?) så är jag glad över deras fokus på Marvel. Älskar superhjältar och Insomniac håller så sjukt hög nivå.

Jag har heller inget emot superhjältar och har aldrig själv fastnat för Ratchet. Tyckt om spel med Wolverine, hulken, Batman med fler sen jag börjat med spel i stort sett. Så det känns inte särskilt negativt att de blivit en Marvel-studio.

Medlem
Skrivet av Ribcage:

Jag har heller inget emot superhjältar och har aldrig själv fastnat för Ratchet. Tyckt om spel med Wolverine, hulken, Batman med fler sen jag börjat med spel i stort sett. Så det känns inte särskilt negativt att de blivit en Marvel-studio.

Håller med. Så länge kvaliten finns där så är jag tacksam.

Minns tillbaka till Wolverine-spelet som kom i samband med någon film. X-men Origins: Wolverine om jag inte minns fel. Det var riktigt bra och finns dessvärre inte tillgängligt på moderna konsoler. Om Insomniacs kommande Wolverine är bättre, vilket jag tror, så är jag en glad gamer.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Håller med. Så länge kvaliten finns där så är jag tacksam.

Minns tillbaka till Wolverine-spelet som kom i samband med någon film. X-men Origins: Wolverine om jag inte minns fel. Det var riktigt bra och finns dessvärre inte tillgängligt på moderna konsoler. Om Insomniacs kommande Wolverine är bättre, vilket jag tror, så är jag en glad gamer.

Exakt, något sånt. Minns det som skoj. Tyvärr är de här licensspelen ofta svåra att göra bc till nyare generationer då det är så mycket copyright att ha att göra med.

Medlem

Själv tror jag att den här typen av grejer förstör mycket mer än många verkar tro.

1. Det kan ”sänka” bra spel i förväg. Det verkar ju vara det insomniac är mest oroliga för här. Att early development bilder och sekvenser är så underväldigande att spelen får dåligt rykte redan på förhand. Det kan i sin tur få ledningen att byta riktning.

Vi ser ju redan tecken på det här i tråden.

2. Arbetsmiljön tar sig en stor smäll. Det är lätt att som utomstående säga att ”det där är ju ingenting” men min erfarenhet är att det är ganska svårt att gå till jobbet och jobba vidare som vanligt när man vet att information om en själv sprids fritt på nätet i en del av en läcka.


signatur

Heja Blåvitt

Medlem

Angående läckan. Det är tråkigt när det händer. Men det är nyheter och måste rapporteras om och pratas om. Angående också läckan det verkar som att Wolverine kommer day and date till PC. Garanterat inte det första PlayStation Studios spel som kommer Day and Date någon till några 2024 spel och alla 2025 spel. Ni ska få se. Money talks bullshit walks.

Medlem
Skrivet av Freeman79a:

Angående läckan. Det är tråkigt när det händer. Men det är nyheter och måste rapporteras om och pratas om. Angående också läckan det verkar som att Wolverine kommer day and date till PC. Garanterat inte det första PlayStation Studios spel som kommer Day and Date någon till några 2024 spel och alla 2025 spel. Ni ska få se. Money talks bullshit walks.

Vad tusan betyder "day and date"? Aldrig hört förut. Menar du dag ett? Att det kommer till PC är ingen överaskning då deras tidigare spel släppts där.

1
Skriv svar