Varsågod, alla State of Play-trailers på ett fat!
Death Stranding 2, Silent Hill 2, Judas, med mera.
#death-stranding-2, #judas, #rise-of-the-ronin, #silent-hill-2, #state-of-play
Tackar!

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Är nog bara Silent Hill 2 jag är intresserad av här. Men blev inte så jätteimponerad av vad jag fick se. Visst, det ser hyffsat ut i grafiken men monstrerna kändes inte skrämmande. Kanske bara är trailern iofs men man vill ju att det blir ett skräckspel, inte bara action.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Är nog bara Silent Hill 2 jag är intresserad av här. Men blev inte så jätteimponerad av vad jag fick se. Visst, det ser hyffsat ut i grafiken men monstrerna kändes inte skrämmande. Kanske bara är trailern iofs men man vill ju att det blir ett skräckspel, inte bara action.
Grafiken verkar ju ha fått en nedgradering eller är jag ute och cyklar? Jag tycker trailern rent generellt var ganska dålig. Inte alls samma känsla som denna från 2001.
Fysiken i spelet ser ganska dålig ut också, till exempel hur plankan han slår med träffar monstret.
Hmm... Är lite osäker på denna Remake nu.
För övrigt var det en trevlig show
Hade fått för mig att Rise of the Ronin var mer Ghost of Tsushima än Sekiro, så var det ju tyvärr inte.
Jag tycker att det som ett som en perfekt blandning av båda spelen.
Ännu en dag i paradiset.
Den var en riktigt svag uppvisning detta, några spel som redan finns ute, några generiska spel från Japan, lite vr och sedan spel utan releasedatum…
Håller med, inget som skapade något "vill-ha" begär och allt kändes som gammal skåpmat...
Mycket på gång, som vanligt, men inte så mycket som gjorde mig personligen exalterad. Jag är fortfarande inte riktigt övertygad av Silent Hill 2. Det ger inte en känsla av remake-kvalitet á la Capcom. Men vi får se.
Judas är jag jättesugen på, men det ligger sannolikt långt in i framtiden. Death Stranding 2... inte riktigt min grej. Jag försöker komma in i det första spelet, men det går trögt. Sonic X Shadow Generations blir ett fint höstspel för mig och sonen.
Grafiken verkar ju ha fått en nedgradering eller är jag ute och cyklar? Jag tycker trailern rent generellt var ganska dålig. Inte alls samma känsla som denna från 2001.
Fysiken i spelet ser ganska dålig ut också, till exempel hur plankan han slår med träffar monstret.
hade den haft vr stöd ,hade jag varit intresserad , men inte nu
Bara en sådan sak som att huvudkaraktären i orginalet har ett mer attraktivt ansikte, de gjorde ju samma sak med Deadspace remake. Med dagens datorkraft kan dom ju generera fram någon snyggare profil.
Kommer ändå att ge det ett försök men gillas det inte går jag tillbaka till orginalet som är och förblir ett mästerverk.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Riktigt bra show, ett par givna köp av de spel som visades.
AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 Pro | PSVR 2 | Oculus Quest 2
Hade fått för mig att Rise of the Ronin var mer Ghost of Tsushima än Sekiro, så var det ju tyvärr inte.
Team Ninja som utvecklar.
Visst fan var det Peter Stormare som pratade i Until Dawn trailern?
Ja, han medverkar i spelet.
Ja, han medverkar i spelet.
Aha, det hade jag missat.
Jag tycker att det som ett som en perfekt blandning av båda spelen.
Inte för mycket Sekiro tack, det är fan omöjligt pga parrysystemet