Lyx-LAN och ångande gruvarbete – vad spelar du i helgen?

Robot
Lyx-LAN och ångande gruvarbete – vad spelar du i helgen?

Redaktionen spelar en blandad kompott. Berätta om dina spelplaner.

#spelhelg


Medlem

Tror jag ska köpa Islands of insights o pussla hela imorgon

Releasehästryttare

Lirat 24 timmar nu, fortfarande inte kommit förbi första nivån på Hazard 4, spelet är brutalt!

Ambassadör
Xbox

Det blir mer Baldur's Gate 3...


signatur

Jump in.

Medlem

Hade tänkt spela Jedi survivor. Men då någon på postnord tyckte det var rättvist att öppna paketet och låna det och jag fick ett tomt paket leverat så vet jag inte nu.

Funderar på The last campfire som är riktigt billigt på playstation store nu. Men vet inte riktigt

Medlem

Det blir tamejfan att fortsätta nöta på Yakuza 0!

Känner mig dock en aning omotiverad redan efter 4 avklarade kapitel p.g.a. det väldigt långsamma tempot/repetitiva moment.

Medlem

Jag håller på och tar mig igenom Halo: The Master Chief Collection och är i slutet av Halo 3:ODST blir att avsluta det och påbörja Reach i helgen.

Blir nog lite Palworld också

Medlem

Fortsätter på Persona 3 Reload (PS5). Blev inte mycket i veckan pga jobb.

Blir jag klar så fortsätter jag på mitt Broken Sword Marathon på PC.

Broken Sword 1 - The shadows of the Templars, Directors cut.
Broken Sword 2 - The smoking mirror: Remastered
Broken Sword 3 - The sleeping dragon
Broken Sword 4 - The angel of death.
Broken Sword 5 - The serpents Curse.

Redaktör
Skrivet av Mortaigne:

Det blir mer Baldur's Gate 3...

Du hårdkör BG3! När började du, Xbox-releasen eller innan?


signatur
Medlem

GoW Ragnarök, dags att rulla eftertexterna i detta magnifika spel

Medlem

Blivit ark klassiska på en polares server och lite icarus first cohort o så lite kanes wrath.
Kanske blir lite star citizen också i helgen.

Medlem

Helldivers 2 till 110%

Redaktör
Skrivet av HiRoller:

Helldivers 2 till 110%

Helgdivers 2!


signatur
Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Det blir mer Baldur's Gate 3...

Samma här. Är i början på act 2 nu.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Tomas Helenius:

Du hårdkör BG3! När började du, Xbox-releasen eller innan?

Jajamän, det är ju för jäkla bra så här körs det på! Avvaktade till några veckor efter Xbox-släppet, kändes som om det var säkrast att invänta en patch eller två först.

Skrivet av stephan900:

Samma här. Är i början på act 2 nu.

Trevligt! Jag är på väg in i Akt 3.


signatur

Jump in.

I väntan på Final Fantasy VII Rebirth så blir det Diablo IV med folk i klanen.

Medlem
Skrivet av Najkan:

Tror jag ska köpa Islands of insights o pussla hela imorgon

Planen sprack, blev lite som vanligt istället några bira sen rocket league med polare! Men imorgon kanske.

Medlem

Deep Rock Galactic: Survivor

Kört några timmar och helvete vad kul det är, måste leta upp fler spel som detta.

Medlem

Fortsätter att nöta det som verkar vara årtiondes sämsta spel från världens hemskaste bolag, jag pratar så klart om Diablo 4. I helgen ska Harlequin Crest bli min


signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Medlem

Avslutade till slut Like A Dragon: Infinite Wealth i veckan och känner mig tom och vet inte riktigt vad jag ska spela. Som att jag flyttat till ett nyttjanderättsavtal och inte
Känner någon eller hittar något. Kanske blir serier/film istället för spel denna helg.

Skribent
Skrivet av Najkan:

Tror jag ska köpa Islands of insights o pussla hela imorgon

Du får återkomma med intryck.

Medlem

Death Stranding är avklarat så tror jag ska fortsätta med Ghost of Tsushima!

Medlem

jag håller på och jobbar mig bakåt i borderlandsserien, 3an klar, 2an halvklar, sen blire pre sequel


signatur

//monster

Medlem

Just nu lirar jag Total Warhammer 3 med nya DLC:1. Forge of the Chaos Dwarfs. Riktigt kul!


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

Jag kör lite EA WRC pga Rally här i Umeå. När jag behöver en paus från det så gräver jag i Out of Ore.

Medlem

Spelar FF7 originalet från 1997, ett år då jag var 28 och mestadels lirade på PC. Alltid haft lite av ett dåligt samvete över att jag aldrig spelat igenom FF7 och med Rebirth runt hörnet så kände jag att det var dags för en genomspelning
.
.
Sådärja, nu rullade sluttexterna. Hade jag upplevt det här spelet som tonåring hade jag definitivt blivit förtrollad. Som 50+ satt jag nu för det mesta med ett retronöjt leende men en och annan rysning av välbehag gick allt längs ryggraden vid några tillfällen Nu är jag redo för Rebirth! Fast jag kanske hinner spela igenom remaken en gång till innan dess?

Medlem

Mera TEKKEN 8

1
Skriv svar