Se Xbox-show med kommande titlar

Robot
Se Xbox-show med kommande titlar

Det vankas soulslikes och Capcom-nytt.

#capcom, #electronic-arts, #nexon, #xbox


Medlem

Började undra på om ni missat denna showcase helt, men du lyckades få in nyheten i sista sekund.

Medlem

Capcoms, Kunitsu-Gami: Path of the Goddess ser jäkla unikt och intressant ut, lär jag spana in.

The First Berserker: Khazan trailern kunde dom ha väntat med för jävlar vad FPSn var katastrof. Den första trailern såg betydligt bättre ut och flöt på(av det som visades). Hur som helst, håller ett öga öppet på detta. får se vad det blir.

Första trailern:


signatur

The more I practice, the luckier I get.

It's not a lake, it's an ocean

Många axelryckningar. Men The Sinking City 2 var minsann en överraskning. Såg inte riktigt den komma. Jag ville gilla det första spelet men kom trots flera försök aldrig riktigt in i det. Detta såg läskigare och bättre ut.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

The First Berserker: Khazan ser intressant ut. Vet inte om det är ett designbeslut men ser ut som att animationerna ibland rycker i 20fps när karatärerna rör på sig. Jag förstår om det skall kännas som lite tecknad grafik men hoppas bara det är på youtubevideon.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Inget man ringer hem om kanske, men jag blev ändå peppad på både Sleight of Hand, Alters och såklart Frostpunk 2.

Medlem

Alters såg lite spännande ut!

Men vad tusan var det med personen mellan visningarna , helt ointresserad. Lät nästan som en AI ibland.


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Intressant att Sega annonserade, bland annat på den här showcasen, att de släpper Episode Aigis till Persona 3 Reload i September med "The Answer" Epilogen från P3 FES. En story som tar vid efter man klarat originalspelet.

Efter det så har man kört remaster på allt P3 content förutom just Portables female protagonist.

Medlem

The alters och frostpunk 2 såg bra ut, resten var väldigt meh.

1
Skriv svar