Medlem

Spelar warzone eller dmz gratis, nätkoden här e sabbad,sköldar och abilities och folk klagar på cods killstreaks mm detta är en dålig fusion av apex/cod och ubisoft har aldrig klarat bra gunplay, det känns som farcry med lite mer recoil och ser dessutom ut som farcry/watchdogs med skinsen och annat. Nä ni som sponsrar ubisoft med er dyrbara tid nuförtiden säljer er själ till djävulen i spelvärlden ska ni veta. De har bevisat gång på gång att de inte vill göra bra spel längre och sist jag hade roligt var i Valhalla....ett tag, men där dog min sista ubisoft ork efter 100h och samma dåliga writing/questdesign timme efter timme. De utvecklas inte åt rätt håll kan man ju se med Siege,Breakpoint,Watchdogs,Farcry,AC alla ipn är nu mellamjölk med repetition och usel writing/upplägg att krama ut pengar av meh och flörtande med genz...nya Starwars kommer va kasst det är en garanti, tom EA kan göra det bättre med Jedi spelen som faktiskt underhåller, men Ubi klarar fan ingenting bra längre. Rayman är nog den enda ipn de inte sabbat senaste åren iom att de inte släppt något men får de chansen så...

Medlem
Skrivet av Tugger:

Spelar warzone eller dmz gratis, nätkoden här e sabbad,sköldar och abilities och folk klagar på cods killstreaks mm detta är en dålig fusion av apex/cod och ubisoft har aldrig klarat bra gunplay, det känns som farcry med lite mer recoil och ser dessutom ut som farcry/watchdogs med skinsen och annat. Nä ni som sponsrar ubisoft med er dyrbara tid nuförtiden säljer er själ till djävulen i spelvärlden ska ni veta. De har bevisat gång på gång att de inte vill göra bra spel längre och sist jag hade roligt var i Valhalla....ett tag, men där dog min sista ubisoft ork efter 100h och samma dåliga writing/questdesign timme efter timme. De utvecklas inte åt rätt håll kan man ju se med Siege,Breakpoint,Watchdogs,Farcry,AC alla ipn är nu mellamjölk med repetition och usel writing/upplägg att krama ut pengar av meh och flörtande med genz...nya Starwars kommer va kasst det är en garanti, tom EA kan göra det bättre med Jedi spelen som faktiskt underhåller, men Ubi klarar fan ingenting bra längre. Rayman är nog den enda ipn de inte sabbat senaste åren iom att de inte släppt något men får de chansen så...

Ubisoft kan gunplay om dom väljer rätt team, The Division 2 har bland de bästa vapen jag någonsin varit med om i ett spel.

Medlem
Skrivet av svartlock:

Ubisoft kan gunplay om dom väljer rätt team, The Division 2 har bland de bästa vapen jag någonsin varit med om i ett spel.

Jag gillar the division2 (mycket grind) och även wildlands hade jag roligt med, men de är ju inte fps shooters eller hur? Men ja Massive kan sitt och borde få göra annat nu efter Avatar, division 3 är väl i rullning men litar inte en sekund på Ubisoft nuförtiden. De har sjabblat bort mycket om inte allt förtroende senaste 5 åren imo

Medlem

mikrotransaktioner är så B. Spelar inte sådana spel alls. Finns ingen anledning då det redan finns bra spel utan

Medlem
Skrivet av ScorchPipe:

Låg TTK är bra. Men då vill jag dö för att jag var för långsam eller jag gjorde ett misstag. Inte för att nån kunde se genom en jävla vägg

Den skillen är jävligt kort i längd i hur långt den når samt du får notis om att du är scannad och kan då räkna ut att snubben lär komma och hoppa ut försöka döda dig. Eller så får man köra Phantom och ha sköld så han inte kan skjuta dig.
Det finns faktisk rätt många saker man kan göra även om jag var i exakt samma sits som dig i början att den är ju OP.
Men den når i princip en enda vägg bara och inte mycket längre.

Medlem

Blacklight Retribution har ju faktisk HRV (wallhack) jag tyckte det funkar bra för man visste att all har dett. Så man visste ju att kolla genom väggen för man för man gick runt hörnet. Har inte nå själv med att det finns sånt så länga alla kan använda det. Det är annat då folk fuskar med det.

12
Skriv svar