Alan Wake 2 expanderar – i morgon!

Robot
Alan Wake 2 expanderar – i morgon!
Medlem

Wohoo!

Tycker det låter som ett väldigt bra sätt att göra DLC till spelet. Finns mycket intressant i deras universum som förtjänar att utforskas och är det flera, mer fristående, mindre historier så kan det bli riktigt kul tror jag.

Medlem

Så jävla kul att det kommer redan!
Uppgradering till deluxe edition som innehåller detta och framtida DLC var mycket billigare än vad jag trodde med, 176kr på Epic Games

Medlem

För mig som gillar fysiskt samlande blev jag även glad att de nämnde att de ska släppa fysiska samlarutgåvor av spelet (Deluxe och Collector's tror jag de kallas) så kanske värt att uppdatera nyheten med? Edit: de två samlarutgåvorna kommer kallas Deluxe och Limited!

Medlem
Skrivet av Gertzy:

För mig som gillar fysiskt samlande blev jag även glad att de nämnde att de ska släppa fysiska samlarutgåvor av spelet (Deluxe och Collector's tror jag de kallas) så kanske värt att uppdatera nyheten med? Edit: de två samlarutgåvorna kommer kallas Deluxe och Limited!

Vansinnigt cool deluxe-utgåva! Ska bokas 😃

Medlem

Blev mindre sugen när det verkar som man springer runt på samma banor? Lite i deras stil, repetivt. Stort fan av ettan, mindre av 2an...

It's not a lake, it's an ocean

Är otroligt glad för att de till slut gav med sig och gjorde det de borde ha gjort från början: släpper en fysisk samlarutgåva. Tack!

Jag kommer försöka få tag i denna.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Är otroligt glad för att de till slut gav med sig och gjorde det de borde ha gjort från början: släpper en fysisk samlarutgåva. Tack!

https://i.imgur.com/E6tXs5u.jpeg

Det är ifrån limited run, det betyder att du förmodligen kommer få det 2026 om du har tur.

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av kalaspuffar:

Det är ifrån limited run, det betyder att du förmodligen kommer få det 2026 om du har tur.

Jo, jag vet. Men det får vara värt risken i detta fall.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Ruffles:

https://i.imgur.com/E6tXs5u.jpeg

Håller med, borde ha gjorts från början, men bättre sent än aldrig! Epic har nog varit bromsklossen så de fick väl tillräckligt mycket för att ändra sig Saknar en steelbook bara!

Skrivet av kalaspuffar:

Om en inte vill köpa från LRG så har de "bara" den högsta utgåvan, så kan en nöja sig med limited edition så ska den göras av någon annan tydligen.

1
Skriv svar