Alan Wake 2 expanderar – i morgon!
Night Springs presenterat av dansande Sam Lake.
#alan-wake-2, #alan-wake-2-night-springs, #spelsommar, #summer-game-fest
För mig som gillar fysiskt samlande blev jag även glad att de nämnde att de ska släppa fysiska samlarutgåvor av spelet (Deluxe och Collector's tror jag de kallas) så kanske värt att uppdatera nyheten med? Edit: de två samlarutgåvorna kommer kallas Deluxe och Limited!
För mig som gillar fysiskt samlande blev jag även glad att de nämnde att de ska släppa fysiska samlarutgåvor av spelet (Deluxe och Collector's tror jag de kallas) så kanske värt att uppdatera nyheten med? Edit: de två samlarutgåvorna kommer kallas Deluxe och Limited!
Vansinnigt cool deluxe-utgåva! Ska bokas 😃
Är otroligt glad för att de till slut gav med sig och gjorde det de borde ha gjort från början: släpper en fysisk samlarutgåva. Tack!
Jag kommer försöka få tag i denna.

Är otroligt glad för att de till slut gav med sig och gjorde det de borde ha gjort från början: släpper en fysisk samlarutgåva. Tack!
Det är ifrån limited run, det betyder att du förmodligen kommer få det 2026 om du har tur.
Det är ifrån limited run, det betyder att du förmodligen kommer få det 2026 om du har tur.
Jo, jag vet. Men det får vara värt risken i detta fall.
Håller med, borde ha gjorts från början, men bättre sent än aldrig! Epic har nog varit bromsklossen så de fick väl tillräckligt mycket för att ändra sig Saknar en steelbook bara!
Om en inte vill köpa från LRG så har de "bara" den högsta utgåvan, så kan en nöja sig med limited edition så ska den göras av någon annan tydligen.