Perfect Dark imponerar i sin gameplay-debut

ZF
Medlem
Medlem

Perfect Chin med Jawanna Dark ser perfekt ut för den moderna publiken.

Lite kul med tanke på kritiken mot Stellar Blade nyligen. Trodde förfulningen av en omtyckt karaktär skulle ta större plats när de bankat hon med ugly stick tills inte ens sminket är kvar.

Medlem
Skrivet av Ghost Writer:

Det där var Zero-varianten. Lite väl loli för min del. För mycket åt andra hållet liksom. Så som hon såg ut från början på N64 tiden var däremot just "perfekt" tycker jag:
https://imgur.com/bNGfxBV.jpg

Går ju an det också.

Känns ju dock som de utgick ifrån Zero-varianten i åtanke när de "moderniserade" karaktären.

Medlem
Skrivet av Ghost Writer:

Det där var Zero-varianten. Lite väl loli för min del. För mycket åt andra hållet liksom. Så som hon såg ut från början på N64 tiden var däremot just "perfekt" tycker jag:
https://imgur.com/bNGfxBV.jpg

Instämmer helt på denna kommentar. De skulle skapat henne i dagens grafik som bilden här för N64-versionen.
Blir så trött på att dagens kvinnliga karaktärer i spel måste vara så maskulina för att inte vara för "sexistiska" helt utan anledning. Samma grej var det även med senaste Horizon-spelet.
De gjorde henne än mer maskulin än från första spelet och även där såg hon inte speciellt feminin ut.
Blir bara så konstigt.

Medlem

fan vad jag hatar wallhack, det är med i varenda spel, såg att det var samma såklart i nya star wars outlaws. sån jävla töntig funktion som förstör så mycket. vänta bara tills de implementerar att du kan gå rakt genom väggar, sen är det också en standard i var och vartannat spel bara för att nån var dum i precis hela huvudet och lade till det och då tror alla andra att de måste ha det också.

Medlem
Skrivet av wibbe44:

Instämmer helt på denna kommentar. De skulle skapat henne i dagens grafik som bilden här för N64-versionen.
Blir så trött på att dagens kvinnliga karaktärer i spel måste vara så maskulina för att inte vara för "sexistiska" helt utan anledning. Samma grej var det även med senaste Horizon-spelet.
De gjorde henne än mer maskulin än från första spelet och även där såg hon inte speciellt feminin ut.
Blir bara så konstigt.

Det där är ju bara hittepå. Spela fler spel än några få exempel så kan du se att det inte är någon avsaknad på sexiga karaktärer om det är därför du spelar spel.
Hades är ett perfekt exempel på det.

Medlem
Skrivet av Alexraptor:

Åh nej. En kvinna som du spelar som i förstaperson är inte tillräckligt sexig för dig.
Stackare. :'(

12
Skriv svar