Fragzone-fredag – Spelsommarens bästa spel
Vi blickar bakåt mot spelshowerna och framåt mot en lång spelsommar.
Spelar ni mer eller mindre i spelsommartider?
För min del blir det onekligen mer nu till sommaren har inte bokat något stort. Möjligen nån Liseberg så det händer något men annars blir det mest hemmasemester.
Eller ja, blir det 26-27 grader varmt så blir det för varmt att spela. De vill till att det blir regnigt och kallt.
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
För min del blir det onekligen mer nu till sommaren har inte bokat något stort. Möjligen nån Liseberg så det händer något men annars blir det mest hemmasemester.
Mer! Brukar riva av träning och "världen utanför"-grejer på så tidigt som möjligt. Ty som ginger funkar det inte riktigt att verka utomhus när temperaturen närmar sig 30.
Sen kan man ju unna sig att "dygna". Fasen vad fint det är när man hittar DET DÄR SPELET som man sitter med hela dagen, kvällen, natten ändå framåt soluppgången.
En Bamseponny av folket
Blir mest steam deck på sommaren
Blir mest steam deck på sommaren
Steam deck i poolen! 😎☀️
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Steam deck i poolen! 😎☀️
Visste inte den tål vatten?!
Steam deck i poolen! 😎☀️
Ja funkar väll men riskabelt, 😅
Nej det gör den inte
Sen kan man sitta hela kvällen och göra en film om hur man tar isär, alkoholbadar och monterar ihop den:
Säsongsavslutning!? Så det blir inget midsommarspecial nästa vecka med de bästa spelnubbarna? 😲😲😲🍼🍸
Tror jag redan vet svaret
Sommarens höjdpunkt släpps redan nästa vecka, Efter två års väntan 😭
Elden Ring: Shadow of the Erdtree eller Gigantosaurus Dino Sports?
Nä, om man skulle ta och få gjort det man ska...
Elden Ring: Shadow of the Erdtree eller Gigantosaurus Dino Sports?
https://www.youtube.com/watch?v=366USa-yPJc
Nä, om man skulle ta och få gjort det man ska...
😂😂
Attans, du kom på mig. Erdtree var bara täckmanteln
🖥 i5 9600k || RTX 2080 || Z390 || 16GB DDR4 || ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 || LG 55" CX
Nej det gör den inte
Näe jag märkte ju det.
Jag klarar i alla fall ut fler spel i alla fall. Egentligen vet jag inte varför, jag spelar nämligen bara kvällstid såväl på sommaren som under resten av året så att jag har semester i några veckor borde inte spela någon roll. Men det gör det. När jag blickar tillbaka ser jag att sommarmånaderna har varit tiden för att rensa i backloggen för min del. Det har nog mycket att göra med att det släpps färre nya spel vilket innebär tid för de äldre spelen.