KÖPES: Spel till XBox 360

Medlem
KÖPES: Spel till XBox 360

Bruksskick. Skulle manual saknas är det i vissa fall inte hela världen. Ej intresserad av inplastade exemplar, skall spelas.

Culdcept Saga
Darkest of Days
Darkstar One
Earth Defence Force 2025
Fatal Intertia
Greg Hasting's Paintball 2
Operation Darkness
Tenchu Z

Skrivet av Legerdemain:

Bruksskick. Skulle manual saknas är det i vissa fall inte hela världen. Ej intresserad av inplastade exemplar, skall spelas.

Ace Combat 6: Fires of Liberation
Call of Duty 2
Command & Conquer 3: Kane's Wrath
Command & Conquer 3: Tiberium Wars
Culdcept Saga
Beaitiful Katamari
Burnout: Revenge
Earth Defense Force 2017
Forza Horizon
Forza Horizon 2
Forza Motorsport 2
Forza Motorsport 4
Gears of War: Judgment
Halo Wars
MagnaCarta 2
Metro 2033
MotoGP '06
Naruto: Rise of a Ninja
Naruto: The Broken Bond
Operation Darkness
Overlord
Project Gotham Racing 4
Quake 4
Ridge Racer 6
Saints Row
Test Drive: Unlimited
The Lord of the Rings: The Battle for Middle Earth 2
The Witcher 2
Viva Piñata

Jag har Forza motorsport 2 & Viva Piñata i combo pack 🙂

Medlem
Skrivet av Poisoninmyveins09:

Jag har Forza motorsport 2 & Viva Piñata i combo pack 🙂

Sorry, ser att jag missat svara dig! Har fått fatt på Forza Motorsport 2 så är bara ute efter Viva Piñata i separat version nu.

Backloggens befriare

Hoj.

Jag har Magna Carta 2, Saints Row, Call of Duty 2 och Gears of War Judgement, alla i bruksskick.

Ge mig ett bud så är de antagligen dina. Även om hoardern i mig är lite grinig just nu.

signatur

Ad hoc addendum

Medlem
Skrivet av keffkebab:

Hoj.

Jag har Magna Carta 2, Saints Row, Call of Duty 2 och Gears of War Judgement, alla i bruksskick.

Ge mig ett bud så är de antagligen dina. Även om hoardern i mig är lite grinig just nu.

75 - Call of Duty 2
50 - Gears of War: Judgment
50 - Saints Row

MagnaCarta 2 får du säga vad du släpper det för då det är det dyrare i högen.

Backloggens befriare
Skrivet av Legerdemain:

75 - Call of Duty 2
50 - Gears of War: Judgment
50 - Saints Row

MagnaCarta 2 får du säga vad du släpper det för då det är det dyrare i högen.

Oj, inte en aning, en snabb koll på e-bay försäljningar säger att det går för runt $30.

Beror väl lite på, 400 + frakt*? Alternativt om du bor nära Göteborg, så kan du ju så klart hämta dem.

*för alla alltså

signatur

Ad hoc addendum

Medlem
Skrivet av keffkebab:

Oj, inte en aning, en snabb koll på e-bay försäljningar säger att det går för runt $30.

Beror väl lite på, 400 + frakt? Alternativt om du bor nära Göteborg, så kan du ju så klart hämta dem.

400 kan jag nappa på.

Medlem
Skrivet av keffkebab:

Beror väl lite på, 400 + frakt*? Alternativt om du bor nära Göteborg, så kan du ju så klart hämta dem.

*för alla alltså

400 + 50 + 50 + 75 + frakt om du är med på noterna, vet du vad den kan tänkas gå på?

Backloggens befriare
Skrivet av Legerdemain:

400 + 50 + 50 + 75 + frakt om du är med på noterna, vet du vad den kan tänkas gå på?

Läs om Sa 400 totalt (så 225 för Magna Carta) - även om jag inte var supertydlig direkt, men redigerade. Men vill du höja tänker jag inte bråka!

Frakten går nog på 80:- spårbart, om du vill ha med askarna. Annars blir det nog 65:-

I sådana fall skickar jag dem i ett "wellpapp"-kuvert om det duger, det är ju inte superkänsliga varor. Skulle kunna skaffa lite bubbelplast om du föredrar det.

signatur

Ad hoc addendum

Medlem
Skrivet av keffkebab:

Läs om Sa 400 totalt (så 225 för Magna Carta) - även om jag inte var supertydlig direkt, men redigerade. Men vill du höja tänker jag inte bråka!

Frakten går nog på 80:- spårbart, om du vill ha med askarna. Annars blir det nog 65:-

I sådana fall skickar jag dem i ett "wellpapp"-kuvert om det duger, det är ju inte superkänsliga varor. Skulle kunna skaffa lite bubbelplast om du föredrar det.

Ah, men då kan vi köra spårbart med askar så slänger jag på 70 kr så du får 550 kr totalt med frakten inräknad så blir det lite mer än du bad om. 400 kr känns lite lite faktiskt… 😅

Wellpapp/bubbelplast, ta vad som passar. Som du säger inte superkänsligt, har sällan fått hem trasoga dvd-fodral.

Medlem

Nytt försök på de sista titlarna jag söker.

Medlem

Fable Anniversary tillagt.

Medlem

Saknar fortfarande några spel.

Medlem

Ett till försök!

1
Skriv svar