Quiz – Warcraft-bonanza!

Medlem
Medlem

Nåja, kan lugnt säga att jag aldrig kommer att återvända till warcraft i någon form.

Medlem
Skrivet av Constantine:

Så du hann läsa och svara på varje fråga på 3.6sek i snitt. Super troligt

Hur långsamt läser du?

signatur

❓ Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? 🎙️ Lyssna på podden Virtuellt och må gott!

Medlem

Oj trodde bättre om mig själv...

Medlem

Warcraft nörd, men sista frågan tog mig!

Medlem
Ja......wow skadad...
Medlem
Skrivet av ZyntaaX:

Var inte frågan specifikt för World of Warcraft dock? Isåfall är det ju inget fel, Death Knight kom till WoW i Wrath of the Lich King, ganska irrelevant när de först dök upp i Warcraft då

Nu vart jag osäker...jag tolkade det som "warcraft"...världen typ, men som sagt, hade bara 1/3 kaffe i kroppen, så det kan ha stått CoD for all i know

Såååå, jag kollade upp det: "Vilken av följande klasser fanns med från start i World of Warcraft?"
Kaffe är viktigt.

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

Mitt resultat: 6/10.

Nåja, kan lugnt säga att jag aldrig kommer att återvända till warcraft i någon form.

Fast släpper de WC4 så...ska jag i alla fall fundera på det

Medlem
Medlem

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem
Medlem
Skrivet av Ender:

Nu vart jag osäker...jag tolkade det som "warcraft"...världen typ, men som sagt, hade bara 1/3 kaffe i kroppen, så det kan ha stått CoD for all i know

Såååå, jag kollade upp det: "Vilken av följande klasser fanns med från start i World of Warcraft?"
Kaffe är viktigt.

Haha lätt hänt!

Medlem
Medlem
Medlem

signatur

Spela så mycket du orkar, och helst lite till.

Medlem

Zug zug!

Medlem
Medlem
Hedersmedlem

Ouff!

Medlem

Inte oväntat

Medlem

signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Har knappt spelet ett Warcraft spel så betyget är rättvist. 😅

Skriv svar