Vi som ska importera Switch 2
Spelbutiken.se verkar ha sänkt priserna lite grann nu på Switch 2, spelen och tillbehören. Nu är bundeln med MK tillbaka på under 7000 i alla fall, och spelen verkar en slant billigare än på webhallen mfl.
Haha, ja nu har de ju dragit in stålarna på förbokningshypen så nu kan de sänka till ”ordinarie” pris.
Inte fått ngn invite....och då har jag varit aktiv NSO medlem många år
Kriterierna:
Kriterierna:
<Uppladdad bildlänk>
Tror jag möter alla kriterier....kanske att jag valt att inte delge info av när jag spelar...
Beställde precis från amazon.de och det landade på 5656 kr. Hoppas inte det kommer överaskande utgifter bara 😊
Dras pengarna på en gång? Går ju ej att beställa med faktura…
Dras pengarna på en gång? Går ju ej att beställa med faktura…
Dom dras när paketet skickas.
Dom dras när paketet skickas.
Tack för världens snabbaste svar!
Imponerande att det redan är slut på .de
Sjukt och jag beställde vid 18:48 😃
Ingen aning. Valde Klarna (Faktura), få först betala sen. Så återstår att se
Jag har själv bokat via denna sida med Klarna. Jag fick dock fakturan för köpet redan idag med förfallodatum 8 maj. Får kontakta Klarna angående detta, i annat fall avbokar jag. Sidan har fått blandade omdömen men jag har handlat därifrån förr. Något lång leveranstid men annars okej.
Hur funkar det med strömadaptern? Är det inte annan kabel när det är från Frankrike tex?
Typ E och Typ F är kompatibla med varandra.
Frankrike använder Typ E och vi använder Typ F.
https://www.worldstandards.eu/electricity/plugs-and-sockets/e...
Vi i Skåne får börja åka till Tyskland för att handla Nintendo-spel i stället för öl och sprit.
Tullgubben: Har ni någon sprit i bilen?
Ni: Nej, inte en droppe!
TG: Varför har ni fullt i kartonger och bilen skrapar i backen för då?
Ni: Vi har gjort våran årliga resa för att köpa Nintendo-spel till släkt och vänner!
https://www.spelbutiken.se/produkt/nintendo-switch-2-mario-ka...
Uppe nu för 7K istället för 7,5K som resten tar. (MK bundeln)
Inte fått ngn invite....och då har jag varit aktiv NSO medlem många år
Samma här. Spelat som fan senaste året också. Förutom senaste månaden då jag knappt spelat alls.
https://www.spelbutiken.se/produkt/nintendo-switch-2-mario-ka...
Uppe nu för 7K istället för 7,5K som resten tar. (MK bundeln)
Från samma butik som motiverade sin höjning av priset från 6300:- till 7500:- med "vi vill undvika att bli en måltavla för skalpers". Jo jo, så dom passar på att köra skalpingen själva. Vilket skämt.
Fick ju ingen möjlighet att köpa från amazon.de eller nån annanstans, så det slutade med att jag först la en bokning på arcadedreams för en vanlig switch2 och mariokart world som separat spel + två till spel. Sen såg jag på facebook på arcadedreams egna facebooksida sagt att dom inte vet hur många dom får in och troligtvis får inte alla som bokat hos dem till lanseringen.
Sen senare på dagen att spelbutiken.se hade nice price på mario kart bundlen så jag bokade den också.
Tycker ni jag ska avboka hos arcade dreams?
Jag missade också chansen att köpa medan det fanns på amazon.de och amazon.fr. Men visst borde det väl ändå kunna finnas nån annan webbshop som är baserad i eu och som skickar till oss i Sverige?
Jag har googlat en del men inte hittat nån än så länge. Men kanske om vi hjälps åt..:).
Jag missade också chansen att köpa medan det fanns på amazon.de och amazon.fr. Men visst borde det väl ändå kunna finnas nån annan webbshop som är baserad i eu och som skickar till oss i Sverige?
Jag har googlat en del men inte hittat nån än så länge. Men kanske om vi hjälps åt..:).
Jag har beställt från fnac.com, fransk shop. Vanliga utgåvan utan Mario Kart gick på 505 euro inklusive frakt.
Jag vet att när Google Pixel inte såldes i Sverige beställde många på swedroid från franska Fnac. Vet att det är en riktig och betrodd sida men jag har själv aldrig beställt därifrån och vet ingenting om frakt, betalning etc.
https://www.fnac.com/Pack-Console-Nintendo-Switch-2-le-jeu-Ma...
Jag har beställt från fnac.com, fransk shop. Vanliga utgåvan utan Mario Kart gick på 505 euro inklusive frakt.
Jag var där inne och var på gång att beställa men jag hittade inte Sverige i listan över länder. Hur gjorde du där?
Jag var där inne och var på gång att beställa men jag hittade inte Sverige i listan över länder. Hur gjorde du där?
Hittade nu!
Frakten går på 15,63 euro
Jag vet att när Google Pixel inte såldes i Sverige beställde många på swedroid från franska Fnac. Vet att det är en riktig och betrodd sida men jag har själv aldrig beställt därifrån och vet ingenting om frakt, betalning etc.
https://www.fnac.com/Pack-Console-Nintendo-Switch-2-le-jeu-Ma...
Har beställt två Pixel-telefoner därifrån, bara bra erfarenheter från dem. Nu beställde jag också Switch 2 från Fnac, ca 6000 inkl. frakt med MKW.
Har beställt två Pixel-telefoner därifrån, bara bra erfarenheter från dem. Nu beställde jag också Switch 2 från Fnac, ca 6000 inkl. frakt med MKW.
Beställde samma paket nu. 6017kr allokerades på kontot.
Amazon brukar lägga upp lite konsoler då och då på sina sidor, så man kan uppdatera Franska, Spanska, Tyska och Italienska och hoppas. De drar inga pengar innan den skickats och avboka är bara 2 knapptryck. Frankrike tar 440/500€ kontra 470/510€ hos de andra, så där är det just nu bäst att få iväg en order, men vilken som ger ju bättre pris än här i Sverige.