Ghost of Yōtei släpps i oktober – ny trailer!

Medlem

Spännande med lite gameplay, ser estetiskt läckert ut, feodala Japan är svårt att misslyckas med avseende estetik, men in-game reagerade jag på en del av tech:en, dock är inte spelet släppt ännu, så ännu finns det tid att polera. Högt upp på höstlistan av spel.

Medlem

Blev pepp, innan jag insåg att PC versionen kanske dröjer?

Medlem
Skrivet av mttbolle:

Blev pepp, innan jag insåg att PC versionen kanske dröjer?

Det tog väl runt 4 år innan det första spelet kom till PC så det blir nog att vänta länge om man inte spelar på ps5.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Kan jag tänka mig. Spel likt dessa tycker jag man ska köra på originalspråket.

Inte lirat första, men haft lite sug nu när det kom till PC då det ser riktigt läckert ut grafiskt med trevlig combat. Men av det jag sett ser det även lite, hur ska man säga, Ubisoft-igt ut med den öppna världen.

En dag kanske man ger det en chans.

Jag försökte verkligen spela ghost of tsushima på japanska, problemet är att storyn är så bra och spelet är så vackert att man inte vill missa en sekund av det. Behöver man läsa texten så missar man mycket av de vackra detaljerna i spelet. Jag kände mig tvungen att välja engelskt språk.

Det blir köp när det kommer till PC men blir väl om ca 1,5år då kanske

signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 9800X3D, AORUS 5090 Master ICE, 64GB RAM DDR5 6000MHz CL30 FURY,
ASUS TUF Gaming X670E-Plus / Monitor/Tv: SAMSUNG G8 OLED/
"Konsol"-Dator: AMD 7950X,GPU: RTX 5080, 32GB DDR 5

Medlem
Skrivet av MasonDixon:

Jag försökte verkligen spela ghost of tsushima på japanska, problemet är att storyn är så bra och spelet är så vackert att man inte vill missa en sekund av det. Behöver man läsa texten så missar man mycket av de vackra detaljerna i spelet. Jag kände mig tvungen att välja engelskt språk.

Man lirar med vad man själv tycker känns bäst(även om det är FEL! ).

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av lasselason:

Det tog väl runt 4 år innan det första spelet kom till PC så det blir nog att vänta länge om man inte spelar på ps5.

Jag hoppas optimistiskt på två år, då Sony har en del titlar som kommit till PC på senaste så det kanske går snabbare.

Medlem
Skrivet av mttbolle:

Jag hoppas optimistiskt på två år, då Sony har en del titlar som kommit till PC på senaste så det kanske går snabbare.

Ja det känns som det lutar mot en kortare väntetid.

12
Skriv svar