Diskutera – Spelvärlden du helst vill flytta till
Mass effect. Alla dagar i veckan.
Fallout .
Nä, men kanske något trevligt hörn av Azeroth där man kan gömma sig åtminstone delvis från de ständiga konflikterna. Bo och knega i Booty Bay eller Orgrimmar, sommarstuga i Mulgore?

Glida runt i lyxbilar hela dagarna i något Forza Horizon spel kanske
<Uppladdad bildlänk>
Så jorden?
min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.
Så jorden?
Ska man vara petig så är forza horizon en spelvärld.
Project Zomboid eller The Walking Dead om man kan skippa alla rövhattar.
Arlia Village i Star Ocean 2 är mysigaste byn nånsin, så... Den.
Herregud, inte kunde jag nånsin tro att någon mer än jag skulle kunna droppa Arlia village i en sådan här tråd. 😮
Jag minns hur jag bara brukade hänga omkring där när jag spelade originalet på PS1 för 25 år sedan eller så. Bra val!
Herregud, inte kunde jag nånsin tro att någon mer än jag skulle kunna droppa Arlia village i en sådan här tråd. 😮
Jag minns hur jag bara brukade hänga omkring där när jag spelade originalet på PS1 för 25 år sedan eller så. Bra val!
Haha, den där mjuka, lugna musiken... så avslappnande att man nästan faller i koma bara av att tänka på den... fåglarna som flyger över skärmen... Jag minns att jag var lite småsjuk en grå dag med regnet hamrandes mot fönsterrutorna när jag låg där i soffan och spelade. Det var ett ögonblick som stannade kvar, fastän jag gått igenom (och glömt bort) tusen andra JRPG-byar efter det.
Spira i Final fantasy 9!
Är inte det 10'an?
Haven springs från Life is Strange: True Colors har riktigt mysig stämning.
Det var där eller Arcadia Bay som först kom på tanke. Don't nod är bra på mysiga världar. Senaste Lost Records är inget undantag!