FZ High Score – Tales of the Shire fick ingen high score

Robot
FZ High Score – Tales of the Shire fick ingen high score

Lågt snittbetyg för Sagan om ringen-spelet.

#fz-high-score, #tales-of-the-shire

Andra gången för säsongen jag är en poäng utanför topp tio. Knackar på dörren men släpps inte in i värmen...

Medlem

Siktade för högt men fick en poäng till, bättre än noll. Men har absolut tappat chansen att klättra högt nu.

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Redaktör

Noll igen. :/ Två nollor och en fyra på de tre senaste försöken.

Var står skampålen?

signatur
Medlem

5 poäng den här gången. Men topp 100 är långt borta den här säsongen efter mina tre nollor.

Medlem

Två nollor på raken nu "/

signatur

🖥 R5 9600X || RTX 4070 ti Super || 32GB DDR5 || 27" 240hz OLED
⌨️ ROG Azoth 75% |🖱️ROG Keris Aimpoint
🎮 PS5 || LG 55" CX

Medlem

Jag ville så gärna att detta skulle bli mitt nästa cozy spel men efter allt jag settnoch läst så lär jag nog aldrig testa det ens. Besviken. Hoppas dom kan rädda det.

signatur

1# FZ Troll

Releasehästryttare

Gissade 62 .. så nära :/

Medlem

gissade på 31.

Medlem

Ligger stadigt på plats 282. Be mig aldrig gissa åt er IRL

signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem
Skrivet av Managor:

Du ligger före mig 😅

Medlem

Jag köpte detta. 22 timmar in. Series x. Inga krasher eller problem än så länge. Vet inte om folk förväntade sig något mer? Ett storslaget äventyr(vilket hobbitar hatar). Allt dom utlovade i spelet är med. Precis vad dom sa. Inte många spel jag köper nuförtiden där jag vet vad får exakt.

Redaktör
Skrivet av Managor:

Skrivet av Lasrod:

Du ligger före mig 😅

Pass på! Jag jobbar mig stadigt neråt, så snart är jag där!

signatur
Medlem
Skrivet av Lasrod:

Du ligger före mig 😅

Och jag ligger 209:a , fasen 3 nollor hittills (Donkey kong, Ninja Gaiden samt Tales of the Shire) känns sådär haha

signatur

Nothing is Power without Control

Medlem

5 nollor denna säsong, Tony hawk missade jag att gissa på överhuvudtaget. Gissade 71 på Tales of shire.
Detta nog den spretigaste säsongen hitttills, tidigare har väl mesta legatat 80+ iaf

Medlem

Är inte förvånad med tanke på att Sweet Baby Inc var involverade. Woke-skräp. För övrigt tycker jag det ser förskräckligt ut rent visuellt. Inte det minsta cozy. Dubbel fail.

Medlem

Alldeles som förväntat med detta spel, tyvärr.

Medlem

Nej men jävlar låg jag så bra till

Skrivet av ErikD:

Är inte förvånad med tanke på att Sweet Baby Inc var involverade. Woke-skräp. För övrigt tycker jag det ser förskräckligt ut rent visuellt. Inte det minsta cozy. Dubbel fail.

Jag lovar dig att inga av det här spelets problem har med SBI att göra. Det är ett tekniskt haveri av en studio som tagit sig vatten över huvudet. Och en grafisk stil som lämnar mycket att önska.

Medlem
Skrivet av ErikD:

Exakt vad är det som då Sweet Baby Inc skulle ha gjort som gör att det här spelet har haverar betygsmässigt? Klarar du av att formulera det, eller ägnar du dig bara åt att rapa upp "Woke, go broke"?

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Noll igen. :/ Två nollor och en fyra på de tre senaste försöken.

Var står skampålen?

Den har flyttat in hos mig. Den här säsongen har vi blivit mer än bara vänner, skampålen och jag. 😅

(Plats 313. Senaste fyra spelen har gett poängen 0-2-0-0.)

signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem
Skrivet av ErikD:

Definiera gärna vad woke betyder för dig, så att vi kan förstå hur detta spelet blev ”drabbat”.

1
Skriv svar