Arc Raiders släpps mellan BF6 och nya CoD: "Folk undrar kanske 'vad i helvete håller de på med?'"
Har helt missat arc raiders. Vad är det? 😳
snarare bf6 och cod som kommer ta stryk
Eller hur?! Noll intresse för dom utjatade IPn, Arc raiders verkar fantastiskt!
Sen föredrar jag hur loot och extraction fungerade i The division mer, roligare att hitta faktiskta vapen som sedan blir konstanta på sin char än att hitta material som kan crafta något som man sedan kan tappa. Å andra sidan beroende på hur enkelt det är att fixa material till sina legendary blueprints så kanske det mer eller mindre blir samma "feeling"
Älskade att spela server slam, tyckte allt kändes riktigt bra, otroligt bra grafik och ljudet var episkt.
Tror detta kan bli riktigt bra om de inte gör som så många andra utvecklare, glömmer bort endgame.
Hade fler folk upptäckt hur underskattat the division 1 darkzone var så hade det spelet blivit hur hype som helst, men nu kanske Arc raiders kan återuppliva den känslan ? hoppas verkligen det, the division 1 darkzone var så galet bra, livrädd hela tiden
Förhoppningsvis har det en gratishelg i framtiden så man kan testa det.
Har Steam kvar det tro? Har inte sett att nått spel har gratishelger det senaste.
Steam? Är utvecklarna som bestämmer sånt inte steam.
Men ja det har dom, senast någon månad sen va det gratis att prova på POE 2 vilket en polare gjorde via steam.
Spelar inte nödvändigtvis inte roll att det är olika spel. Många gamers har en viss budget för en period. Av den anledningen att många utvecklare undviker släppfönstret kring GTA 6.
BR-delen kanske var lite dålig tajming för dem men de kommer sälja bra ändå.
Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler
Men vart är recensionerna egentligen? Spelet släpps ju imorgon
Lite svårt att recensera ett multiplayer spel i förväg. 🤷♂️
Går ju inte heller att sätta upp någon särskild miljö för spelrecensenter, eftersom det krävs en stor spelarbas för att ett sånt här spel ska fungera.
intervjun om någon är intresserad
De nämner CoD och Battlefield fast inte Tarkov som troligen är deras största konkurrent. Det släpps i november om jag inte missminner mig och det är nog den viktigaste anledningen att de pushar ut det före för det är samma genre.
Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler
De nämner CoD och Battlefield fast inte Tarkov som troligen är deras största konkurrent. Det släpps i november om jag inte missminner mig och det är nog den viktigaste anledningen att de pushar ut det före för det är samma genre.
Tarkov nämns..
Tarkov nämns..
Det nämns inte i titeln på FZ och inte i videons kapitel men då missade jag det punkt punkt punkt
Vad är det för konstigt med det? Är två helt olika spel...
Sure Warzone ”3.0" eller vad det nu blir är väll något sånär liknande.
Men ärligt talat så är det inte samma typen av spel så vad spelar det för roll?
För att folk spelar olika spel men inte har oändligt med pengar. Och spel där du skjuter på andra online ligger ändå hyfsat nära varandra genremässigt. Två stora titlar släpps nu precis i närheten. Det kan vara en anledning. 😉
Få spel är som GTA, ändå undviker alla att lansera i närheten.
Dom gör en Titanfall 2 alltså? Spännande.
Den lanseringen gör fortfarande ont i hjärtat för det var fan helt fantastiskt det spelet.
Hoj: Ducati Streetfighter 848
PC: 9800X3D/ Noctua NH-D14/ Sapphire 9070 Pulse
Preloadat och klart, hype!
Samma här!
Noll intresse för BF eller COD, känns som gamla repriser. Arc Raiders känns fräscht! Tror det här kommer bli en sleeper hit.