Medlem

mdk var läckert men jag undrar hur fräscht det känns idag.

Medlem

giants hade jag helt glömt bort, ett helt okej spel vill jag minnas

Medlem

MDK2 är inte SÅ satans old ^_^ Inte enligt mig iallafall ;>


signatur

Videomupp

Inaktiv

MDK2 ja, hur kunde jag glömma det. Vafan är det hunden med en jäkla massa vapen heter? Suverän humor på topnivå!

Medlem

Max hette han, men jag gillade alltid Kurt mer. Iofs är det svårt att ogilla en hund som kan skjuta 4 vapen samtidigt, men sniperhjälmen gör att Kurt vinner i slutändan.


signatur

Videomupp

Inaktiv

Jo sant. Den galna professorn förstod jag mig aldrig på dock. Ok jag har en flaska, en tändsticka, en gurka och ett glas saft typ.. Låtom oss göra ett vapen av detta för att besegra de onda robotarna.. Hmm

Medlem

Atmoic Toast kan iofs ha varit ett av dem mest episka vapnerna ever ;>


signatur

Videomupp

Inaktiv

HAHA Damn right!

Inaktiv

Sam & Max: Hit the road säger ni. Tror ni även jag kommer tycka att det är roligt? Avskyr psyconauts som superplay eller om det var level sa var så bra. De säger ungfär samma sak om Sam & Max: Hit the road.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Sam & Max är grymt bra. Det är liknande "stämning" och humor i de båda spelen, även om de är olika typer av spel (sam & max är ett "peka-klicka", psyconauts är ett plattformslir.)

om du inte gillade psyconauts är risken stor att du inte kommer att gilla sam & max. risken är även rätt stor att du saknar en själ. du borde kanske kolla upp det också...

Medlem

avsky psychonauts? tycker det är riktigt mysigt men ska jag välja så blir det sam & max

Medlem

Jag hade riktigt roligt när jag körde GLA-kampanjerna i C&C Generals och Zero Hour. Röstskådespeleriet var en riktig höjdare även mellansekvenserna:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Inaktiv

Nja hur många spel finns det?

Tycker att never ending för mig är att begagna kofot i Half-Life.
Day of Defeath är också riktigt skoj.
Möjligen även Counter Strike.
Finns ju en del andra men dessa är outstanding.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem

tänkte främst roliga som i humoristiska.

Inaktiv
Skrivet av lave:

Sam & Max är grymt bra. Det är liknande "stämning" och humor i de båda spelen, även om de är olika typer av spel (sam & max är ett "peka-klicka", psyconauts är ett plattformslir.)

om du inte gillade psyconauts är risken stor att du inte kommer att gilla sam & max. risken är även rätt stor att du saknar en själ. du borde kanske kolla upp det också...

LoL
En litten del av min avsky kan ligga i att jag aldrig kommer för bi the milkmans huve och där för att stört trött på att höra samma skämt om och om igen.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Vampire The Masquerade: Bloodlines som Malkavian är i stort sett dialog efter dialog av pure comedy. Absoluta höjdpunkten är en konversation med TV'n där den svarar.

Medlem

tänkte att grim fandango skulle vara trevligt att spela om. bra story, bra dialog och voice acting, skön grafik och stämning. Det mesta känns förvånansvärt fräscht fram till nu vill säga. Fram tills nu vill säga, när en av spelhistoriens mest frustrerande buggar gör sig påmind. Att de aldrig gjorde något åt den där förbannade rännan på undervattensbanan är helt otroligt klantigt. De går helt enkelt inte att ta sig hur skiten! Grrr.:evil:

Medlem

boneless vs bugg = 2 - 25, den vann rounderna men jag vann matchen!

Då var man färdig med grim då. Summering: en av de absolut bästa äventyrsspelen som gjorts. Endast kontrollerna sänker denna pärla en aning.

4.7/5

Medlem

The Neverhood, skönt lir med många roliga detaljer. Sen är det ju helt gjort i lera, hur coolt är inte det

12
Skriv svar