Medlem
Skrivet av Werzion:

(haha, är man sjuk i huvudet om man har känslan att killar dejtar inte, bara tjejer... går inte riktigt ihop, men känns fasen så)

Tydligen räcker det med att ta en fika, hänga med ut på krogen och sen ha dåligt fyllesex för att det ska räknas som att dejta en tjej. Själv kallar jag det för fredagsunderhållning.

Kanske bara jag som har en fucked up syn på saken. Men jag klagar inte!

Medlem
Skrivet av erge:
Skrivet av Werzion:

(haha, är man sjuk i huvudet om man har känslan att killar dejtar inte, bara tjejer... går inte riktigt ihop, men känns fasen så)

Tydligen räcker det med att ta en fika, hänga med ut på krogen och sen ha dåligt fyllesex för att det ska räknas som att dejta en tjej. Själv kallar jag det för fredagsunderhållning.

Kanske bara jag som har en fucked up syn på saken. Men jag klagar inte!

Din definition låter som en dejt, alltså i singular. Gör du det varje fredag blir det väl att dejta.
8)

Medlem

Handlar kanske bara så enkelt om olika ordval. Vi killar umgås med andra människor, behöver inte ha något speciellt händande i våra liv, medan tjejer måste vara eller ha något speciellt på G, så därför sysslar dom med något så spännande som dejtande. Det låter som sagt mer spännande och speciellt, får dom andra tjejerna är bli otroligt nyfikna och vill höra detaljer och vem det är m.m. (zZzZzZz)


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Inga är singlar, vi har ju gift oss med våra operativsystem!

Haha, ja jag brukar skämta om att jag är gift med min dator. Nästan samma sak

Är alltså en singel och orkar faktiskt inte engagera mig i ett förhållande och spelet som kommer med det.
Sen att man nuförtiden har lika mycket karaktär och utstrålning som en sten gör inte saken bättre.

Men det har väl alltid varit så att en del människor lever liv utan partner även om det kanske är mer sällsynt. Antar att det inte är något att oroa sig för om reproduktion och avkomma inte är högsta prioritet.

edit:

Medlem

Usch, ne fy fan för reproduktion och avkomma, det är ju bara snällare ord för fängelse i 18 år, fysiskt och psykiskt samt böter på ca en miljon kr*
Att öva på reproduktion däremot, mycket roligt, så länge man inte tänker på att ett felplacerat skott kan leda till flera månaders blöjbyten på en skrikandes liten bajsmaskin

* källa: http://www.swedbank.se/sst/inf/out/infOutWww1/0,,118160,00.ht...


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

snorbarn! de borde bekosta sig själva, så man slipper lägga sina DVD/spel/kul pengar på dom


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av Werzion:

Usch, ne fy fan för reproduktion och avkomma, det är ju bara snällare ord för fängelse i 18 år, fysiskt och psykiskt samt böter på ca en miljon kr*
Att öva på reproduktion däremot, mycket roligt, så länge man inte tänker på att ett felplacerat skott kan leda till flera månaders blöjbyten på en skrikandes liten bajsmaskin

Lite som Björn Skifs Härligt härligt men farligt farligt.


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Medlem
Skrivet av Werzion:

Usch, ne fy fan för reproduktion och avkomma, det är ju bara snällare ord för fängelse i 18 år, fysiskt och psykiskt samt böter på ca en miljon kr*
Att öva på reproduktion däremot, mycket roligt, så länge man inte tänker på att ett felplacerat skott kan leda till flera månaders blöjbyten på en skrikandes liten bajsmaskin

Aaaaah!!!!

Tyvärr räcker inte alltid kondom. Dina grannar måste också ha en för annars slipper man ändå inte skriket och bråken :<
Nu låter jag säkert som värsta surpuppan men det är riktigt jobbigt. Det är som att bli tvingad att leva med en annan familj som du aldrig få se den schyssta sidan av.

Skrivet av SoniC:

Är och kommer vara singel. Fy fan för att vara ful.

Word


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

Singel men snart börjar gymnasiet och då blir de "Dejtar" =D


signatur

Rawr

Gift och snygg som f-n ..men Fru är en 11 poängare så jag fjättrade henna fort som f-n.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Youtube-proffs

Haha. Bra jobbat Swe.

Själv är jag med kvinna igen. Singel i början, kvinna i slutet.

Är nöjd som fan.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Polish:

Är nöjd som fan.

Det är vad dom vill att du ska tro..

vänta några månader så sitter du som Al Bundy :>


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Lycklig sambo.
Resultaten i omröstningen gav knappast uppbåd till hjärtinfarkt.

Youtube-proffs
Skrivet av IceMan:
Skrivet av Polish:

Är nöjd som fan.

Det är vad dom vill att du ska tro..

vänta några månader så sitter du som Al Bundy :>

haha den dagen så flyr jag landet


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av lave:

singel.

A/S/L? WANNA CHAT? ARE U A GURL? LOL!

Hahaha äkta Aftonbladet-Chatt takter.

Singel här, som sagt ingen tid vid datorn annars.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Glad. (Har fått hem mina sagan om ringen noter)


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Gift = all tid i världen framför datorn ^^. Slipper man spendera sina fredagar med att oroa sig över spilld säd


signatur

"They`ve made a what out of it!?"

Medlem

Själv förlovar man sig om Nån vecka med tjejen 4 år nu

Medlem

Blyg som bara den och rädd för att göra bort sig = singel


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Inaktiv

Sambo sen ett år tillbaka och jävligt lycklig med det ;P


signatur

It was my destiny to be here; in the box

jag väljer att som mitt allra första inlägg på forumet avslöja min status för er.

Jag är Sambo med allt vad det innebär.

Det är skönt att vara för sig själv ngn kväll, men skulle hon vara borta längre så blir kommer det upp en märklig känsla som ja tror kallas "saknad"


signatur

It´s not where we´re from, it´s where we´re going....

Medlem

^ Välkommen till din nya (och därmed andr) familj
Själv så är man... japp, singel


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

Är singel och trivs med det.:up:

Youtube-proffs
Skrivet av IceMan:
Skrivet av Polish:

Är nöjd som fan.

Det är vad dom vill att du ska tro..

vänta några månader så sitter du som Al Bundy :>

Kommer nog inte sitta som Al Bundy när Peggy ser ut såhär

Ja fan, kärlek är något vackert.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

The Times they are 'a Changin' Polish, ni kanske just blir detta århundradets Al Bundy och Peg


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Bundy gillade ju Peg som fan i början om jag inte minns fel i alla minnesflashar så tyckte han ju hon var den hetaste pumpan EVVAHR :heart:


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem
Skrivet av Polish:
Skrivet av IceMan:
Skrivet av Polish:

Är nöjd som fan.

Det är vad dom vill att du ska tro..

vänta några månader så sitter du som Al Bundy :>

Kommer nog inte sitta som Al Bundy när Peggy ser ut såhär

http://www.fz.se/medlem/bilder/_imgu.php?m=1&i=6239

Ja fan, kärlek är något vackert.

Har du inte glömnt att alla kvinnor är snygga i början, efter 5-10år, sitter du som Al bundy

btw, weee du "lyfter" ögonbrynet som jag med gör på kort ^^


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Polish, du och din brud ser faktist hardcore ut på bild, tufft :D!

Jag vet faktist inte min status, det är lite från och till just nu, förhoppningsvis reder allt ut sig så att man kan må lite bättre :)!

Youtube-proffs
Skrivet av Famest:

Polish, du och din brud ser faktist hardcore ut på bild, tufft :D!

Jag vet faktist inte min status, det är lite från och till just nu, förhoppningsvis reder allt ut sig så att man kan må lite bättre :)!

Danke ! Ja det gäller ju att vara lite hard core.

Det är de värsta när de går fram och tillbaka, de gäller att ha mycket tid att spendera med FZ i sådana lägen, de hjälpte mig en hel del! =D


signatur

Calle säger att jag är influencer

Skriv svar