Killzone 2 får två nya multiplayer-kartor

Robot
Killzone 2 får två nya multiplayer-kartor
Avstängd
Killzone 2 får två nya multiplayer-kartor

Yes.
Mer DLC till PS3

Medlem

Dåligt att dom släpper DLC så tidigt efter spel släppet det finns ett bra ord för det MJÖLKNING.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Dåligt att dom släpper DLC så tidigt efter spel släppet det finns ett bra ord för det MJÖLKNING.

Så tidigt är det ju inte. Om du kallar det här mjölkning, då har du förmodligen inte läst om RE5


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Dåligt att dom släpper DLC så tidigt efter spel släppet det finns ett bra ord för det MJÖLKNING.

Kommer ha gått två månader sen spelet släpptes när de nya kartorna kommer ut. Det tycker inte jag låter som så tidigt, speciellt inte när det finns en hel drös som skriker efter nya kartor eftersom de börjar tröttna på de nuvarande.

Och två månader in tycker jag att man borde börja släppa DLC till de flesta spel som har sådana planer, för efter två månader bör man rimligen ha klarat av spelet och då behövs det lite DLC för att få en att fortsätta spela.

Förstår om du däremot skulle dra upp tidigt-argumentet och mjölknings-argumentet när det gällde RE5:s DLC som dök upp i princip samtidigt som spelet.

Inaktiv

De kartorna kommer ju att bli väldigt trevliga att spela! På FZ:a är de inte snabba att kolla tips minsann, jag tror jag skickade in det för en vecka sen ungefär..


signatur

PSN: japp :)

Medlem

Ser kul ut! KZ2 är suveränt i MP, men de medföljande banorna har man ju nästan spelat till leda. Tumme upp för mer välgjorda banor!

Medlem

Tröttnat på kartorna efter 2 månader, det var inget bra betyg.
Rätt dåligt argument också enligt mig i ett fps. Tröttnar man på kartorna i tex cs eller varför inte dra bf2 som ett andra exempel.

Båda spelen har vart med rätt så länge, inte minst cs men tröttnat på kartorna? Nuke, Aztec, Dust, Karkand, Peninsula och Mashtuur å alla dom anda kartorna är minst lika kul att spela på nu som det var då. Så hela argumenet att folk tröttnar på kartorna måste innebära att dom är av sådan otrolig dålig kvalité?

Har då aldrig vart med om att folk klagat på att dom tröttnat på kartor till ett mp fps. Skall vara helt ärlig, har aldrig spelat KZ2 och vet således inte hur många kartor det finns eller hur många utav dom som är bra. Är merparten utav kartorna kassa så kan jag väl förstå att folk lipar men det har jag svårt att tro då spelet har fått bra kritik.

Medlem

Nice äntligen nåt till ps3!!

Medlem

Jag har en fråga kommer kartorna kosta nåt?? =/

Medlem

Välkomnas! Snart uppe i 100 timmar online, så det kan vara skönt med lite omväxling. Det kommer kosta men hur mycket är ej sagt. Sedan är det TVÅ tåg man hoppar mellan och krigar på. Borde ändras i nyheten.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

yes va gött..köpte KZ 2 idag


signatur

Play 2 win!! on PSN: OdLuKnow is da name!!

Inaktiv

Va kul att det kommer lite nytt redan.

1
Skriv svar