Jag tänker inte köpa spelet p.g.a. reklam.

Medlem
Jag tänker inte köpa spelet p.g.a. reklam.

Jag vill inte köpa något som innehåller reklam, och det kommer säkert förstöra spelbarheten med nedladdning och uppladdning av information. Spelet har blivit smutsigt!

Hur ställer ni er i frågan "Tänker ni köpa spelet?"?


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem
Inaktiv

Kan inte ens va säkra på att det finns har spelet släppts än ?! NEJ

Medlem

EA/DICE Har redan en gång tidigare nämnt att det ska finnas nån typ av reklam i 2142. Dock inte hur den kommer dit osv rätt smart sätt om ni frågar mig, men man skulle kunna välja att kunna se reklamen eller inte.

Medlem

Kommer inte köpa spelet för att det suger.


signatur
Medlem

Bryr mig inte om reklam i spel..
Är ju inte direkt första spelet som har reklam.. Swat 4 va fan så långt före med det. Planetside testade att sätta upp reklamer platser runt om världen. Slutade med att de inte sänt någon reklam ännu.
De hade massa test reklam så att säga..
Wanta Fanta, coca cola och lite filmreklam va det man såg på testservern under en kort period.
Tonvis med nya spel säljer ut reklamplatser, grejen är att man inte tänker på det.

Medlem

Jag tänker köpa call of duty 3 på x-box 360 för jag har sett traliers
gå in på www.callofduty3.com och se på media och tryck movies så kan ni se

Medlem
Skrivet av jonneponken:

Jag tänker köpa call of duty 3 på x-box 360 för jag har sett traliers
gå in på www.callofduty3.com och se på media och tryck movies så kan ni se

Och hur har det på något sätt med topic att göra?

Reklam stör mig inte om det går att få in på ett någorlunda normalt sett. Det är ju värre i filmer där de fruktansvärt uppenbart drar långa filmsekvenser bara för att visa upp ett märke.

Dessutom har det ju funnits länge i spel, och det avgörande är väl huruvida man tycker att reklamen i sig (p g a att det är riktiga produkter istället för fake-produkter) stör spelet. Jag hoppas ju att inte DELL smäckar upp köp Dell Dimesion för 7.999:-, men vi får väl se hur det blir när de väl kör igång med det. Det är långt ifrån en make it or break it för mig.

Inaktiv

Äeh tydligen hade ja fel 2142 är från helvetet sry guys men det är ett sätt att hålla EA uppe ! suuuuuuuug =P på den du *cough*diceeayousuck*cough*

Medlem

har köpt spelet och har då hitills inte märkt av nån reklam alls...har inte ens sett den, vart är det tänkt jag ska se den? ingame eller i menyerna eller vad?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Den finns inte än. De håller på med koden fortfarande. Antagligen kommer den i någon patch eller så.

Medlem

ok, får väl se hur de löser det då, hoppas det blir smidigt och smärtfritt


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

URK
Medlem
Skrivet av Soulless:

ok, får väl se hur de löser det då, hoppas det blir smidigt och smärtfritt

om du tittar runt lite så märker du vart reklamen skall komma.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

Joo, reklamen sitter ju på ställen man knappt märker av enligt mig iaf.

En fråga bara.. skulle det bli samma kalabalik ifall t ex Valve bestämmer sig för att hamra på med reklam i Episode 2?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Dumlen:

En fråga bara.. skulle det bli samma kalabalik ifall t ex Valve bestämmer sig för att hamra på med reklam i Episode 2?

Nej, då skulle det vara ett innovativt sätt att få miljöerna mer levande och realistiska.

1
Skriv svar