Vad väger ni?
Kollar lite på något program på kanal 9... det är massa överviktiga barn där.. så ja undrar lite, hur mycket väger ni på FZ? Och hur långa är ni?
Själv är jag 1,85 cm lång och väger 98 kg, det är nästan 0,1 ton, bajesus.
Ni behöver inte svara såklart om det är ett touchy subject, vissa tjejer tex har problem med sånt tjafs
Calle säger att jag är influencer
är 192cm lång och väger runt 105kg. skulle väl kunna tappa fem av dem, men under 100 skulle jag se benig ut. har alltid vägt minst 10kg mer än folk tror
Det där med att väga mer än vad folk tror är bara sjukt, inte någon har gissat att jag väger över 85 kg, de lägsta var någon som sa 73 typ.
Fast dom säger väl de för att vara snälla kanske :$
Calle säger att jag är influencer
1,82 och väger ca 60 kilo, enligt mig är det lite men jag ser inte ut som något skelett så det är inget jag oroar mig för
är 192cm lång och väger runt 105kg. skulle väl kunna tappa fem av dem, men under 100 skulle jag se benig ut. har alltid vägt minst 10kg mer än folk tror
Det där med att väga mer än vad folk tror är bara sjukt, inte någon har gissat att jag väger över 85 kg, de lägsta var någon som sa 73 typ.
Fast dom säger väl de för att vara snälla kanske :$
ja, lite skumt är det. min vikt blev ett stort samtalsämne på jobbet, var tvungen att fixa fram en våg och bevisa
För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.
1,77m och ca. 65kg.
Tränar nästan aldrig och äter aldeles för mycket fet och onyttig mat men går inte upp i vikt för det
Fast de är väll kanske dags att ändra på sina matvanor så man inte dör i förtid p.g.a. dålig mat...
Hur mycket är alldels för mycket? Hur ofta käkar du pizza/hamburgare?
BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.