Förstör en önskan

Medlem

Uppfyllt, men för att göra den bättre så fick dem spela in cirka 5 timmar mer material och blev därmed sågad av kritiker så att den aldrig kom ut

Jag önskar att det jävla programmet CAD blir bättre (ska då fan alltid bugga sig och jävlas, sämre program finns fan inte)


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Hwergelmer:

(gabor: ktm 660 är en hoj )

Aja, det visste jag faktiskt. Jag orkade inte läsa så nog bara


signatur
Medlem

Har tråden dött?

I så fall önskar jag att den återupplivades.


signatur
Medlem

Uppfyllt .. men tyvär så är alla här på fz för lata för att orka fortsätta förutom jag då förstås ;P

Jag önskar att Resident evil 5 ska komma ut imorgon

Medlem

uppfyllt, men liksom med Dead or Alive kommer denna version av Resident Evil vara "Xtreme Beach Volleyball" edition.

jag önskar att man kunde köpa (riktig) öl på ica.


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

uppfyllt...
men tyvärr skjuter en 13-åring ihjäl dig i entrén, efter en mindre komplicerad undersökning genomförts visar det sig att han hade ett par promille alkohol för mycket i blodet, från öl han fått köpa på ica pga den bristande legitimation-kontroll de har på ica!

(nej men seriöst, jag tycker de borde fixa det också, om det nu inte vore så att fler unga skulle köpa starkare alkohol då...)

önskar att man skulle kunna ta sig in i hus och kolla på nakna brudar som duschar...men det var redan taget såg jag...

önskar att de kunde lägga till så att man kunde träna upp sitt sikte och användande av vapen/bilar och andra fordon och dylikt

Medlem

Uppfyllt, men eftersom det appliceras till alla i världen blir Kina det ledande landet, och vi alla dör.

Jag önskar mig inget!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

beviljas...
men eftersom du beviljas inget tas alla dina saker bort så att du inte kan skjuta den jättehamster som rusar mot dig, du dör!

önskar att poliserna i sverige inte var maktgalna idioter (merparten obs...)

Medlem

uppfyllt
men nu är poliserna så sympatiska att de tycker synd om en seriemördare, så de släpper ut honom i det fria.

jag önskar att Duke Nukem Forever kommer ut nästa månad.


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Medlem
Skrivet av skroovel:

uppfyllt...
men tyvärr skjuter en 13-åring ihjäl dig i entrén, efter en mindre komplicerad undersökning genomförts visar det sig att han hade ett par promille alkohol för mycket i blodet, från öl han fått köpa på ica pga den bristande legitimation-kontroll de har på ica!

ica är nog inte problemet om man går runt med ett vapen som 13-åring

Skrivet av Wilcore:

uppfyllt
men nu är poliserna så sympatiska att de tycker synd om en seriemördare, så de släpper ut honom i det fria.

jag önskar att Duke Nukem Forever kommer ut nästa månad.

duke nukem forever kommer ut nästa månad, men de hade sådan brådska med att få ut spelet att de glömde lägga med mus- och tangentbordsstöd.

jag önskar att jag fick ha sovmorgon resten av mitt liv.


signatur

thank you, come again

Inaktiv

beviljas, men eftersom du sover så länge missar du repriserna av teletubbies som går varje morgon kl.7

Jag önskar att tjejer kunde slappna av lite mer

Medlem

beviljas, nackdelen med att tjejer slappnar av är takten de gör det i - när du hittar en som är tillräckligt mellow är hon 47 typ, tyvärr.

Jag önskar att nästa person beviljar min önskan och sedan förstör den.
(sug på den)


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

beviljas, men biviljas och förstörs så pass att du önskar att du aldrig önskat något så dumt

önskar att jag kommit på nåt bättre...

Medlem

Beviljas, du kommer på något bättre men du blir galen och tar livet av dig.

Jag önskar (eller snarare hoppas) att DH blir ett riktigt bra lan


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

beviljas, men det blir så kul att hjärnan din blir till ett levande monster och äter dig inifrån

jag önskar att de kunde göra en AI till senaste dotaversionen (AI/stable map som de kallar det...)

Medlem

Upp fyllt, men du måste lyssna på Basshunters Dota låt resten av ditt liv.

Jag önskar att kunnde äta all god mat här i världen, utan att gå upp i vikt. och maten är inte giftig, eller dödligt, eller påverkar mig på något annat sätt. och den tar inte slut.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

uppfyllt, men efter en vecka har du ätit så mycket att du inte gillar mat längre, ett glädjeämne mindre alltså.

jag önskar att jag kunde ha med mig hunden på jobbet


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Skrivet av Hwergelmer:

uppfyllt, men efter en vecka har du ätit så mycket att du inte gillar mat längre, ett glädjeämne mindre alltså.

jag önskar att jag kunde ha med mig hunden på jobbet

visst, men hunden kissar på din chefs nya ghashghai matta och du får kicken.

jag önskar att det inte kommer vara lika tråkigt som normalt på landet i finland nästa vecka.


signatur

thank you, come again

Inaktiv

uppfyllt, du hittar nåt som är jättekul men du dör, av nån anledning, ganska roligt

jag önskar att det fanns fler låtar på guitar hero

(för övrigt är det inte tråkigt på landet!)

Medlem
Skrivet av skroovel:

jag önskar att det fanns fler låtar på guitar hero

Jepp. Det finns några David Hasselhoff-låtar! Grattis!

Önskar jag hade mer cider, och inte bara en massa tomma lik.


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Inaktiv

beviljat, men david hasselhoff följer med som extra premie....

jag önskar att de kunde ta bort nya axe-reklamen, och nescafé...

Medlem
Skrivet av skroovel:

beviljat, men david hasselhoff följer med som extra premie....

jag önskar att de kunde ta bort nya axe-reklamen, och nescafé...

Beviljas, men samtidigt börjar din nescafeluktande mamma slita i dina kläder och sjunga "wacka-tjaw-bow-wow!" så fort hon ser dig.

Jag vill ha en egen måne, som jag kan åka till.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

beviljat, men eftersom det bara var din egen måne, och du inte ville tillåta andra att komma dit så dtormade de din måne varvid du dog...

jag önskar att scrubs kunde sändas ÄNNU oftare

Medlem

Beviljat, men det sänds allt för ofta nu så de far ta in nya skådespelare så det är alltid en ny JD i varje avsnitt och så blir kvaliteten riktigt, riktigt dålig

Jag önskar mig en alldeles egen sol som jag kan åka till


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Greger:

Beviljat, men det sänds allt för ofta nu så de far ta in nya skådespelare så det är alltid en ny JD i varje avsnitt och så blir kvaliteten riktigt, riktigt dålig

Jag önskar mig en alldeles egen sol som jag kan åka till

Beviljas, du får åka till costa del sol. (urk)

Jag vill ha en hjälm av ost.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

beviljas, men ostmjuk hamster kommer och äter upp den, och iall fart så följer huvet med

Jag önskar att "Å nej, diarrè. - Diarrè kommer alltid vid fel tidpunkt" Reklamen slutar gå, jag haaatar!


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

beviljas, men istället kommer diarre alltid vid rätt tidpunkt, och då universum för tillfället ställts om från rätt till fel och fel till rätt, får du alltid diarre

jag önskar att man kunde vara på två ställen samtidigt...

Medlem

Uppfyld: Men det enda som visas är sliskig bögporr

Jag önskar att man kunde ha sugproppar och klättra upp för höga byggnader.

Medlem

Beviljas, men byggnaderna är så dåligt byggda så putsen släpper och du ramlar ned ändå.

Jag önskar att Bowmore var billigare.


signatur

Pappaklanen Dads With Gunz på Quakenet
#dwg

Inaktiv

beviljas, men det smakar inte bättre för det.

jag önskar att det inte var så långt mellan inkomsterna...


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Skriv svar