Dåliga skämt xD

Medlem
Skrivet av quadpod:
Skrivet av q0rra:
Skrivet av q0rra:

Den Här Är Faan Bäst!! Kom På Den Nu! Nu Börjar den... Allderles Snart... Nu Ungefär... Vänta......................... Nu!! Två mammor var ute på krogen. Två öl! - Du ska väl inte dricka? Du
är ju fan gravid! - Det har du rätt i... 6 öl!

Den där har jag inte skrivit. Alltså inte jag personligen men ändå så är det mitt konto.. Antingen har jag fått en rejäl minneslucka av nån anledning eller så är mitt konto hackat.

oj, låter konstigt :/

Farbror Promille har nog varit i farten

Inaktiv

Två killar var ute och gick på en grusväg. Den ena ramlade och skrapade sönder sina jeans. Det gillade han inte.

signatur
Medlem
Skrivet av Iceguppi:

Två killar var ute och gick på en grusväg. Den ena ramlade och skrapade sönder sina jeans. Det gillade han inte.

Va? Fattar ingenting! Fast det var kanske meningen:)

Medlem
Skrivet av JakeTheSnake:
Skrivet av Iceguppi:

Va? Fattar ingenting! Fast det var kanske meningen:)

Grejen var att han gillade inte att hans jeans skulle gå sönder

signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Svensson var på pub i Aberdeen för första gången. Han var lite osäker på sin grundskolengelska så han svepte ner ett par rediga 'pints'. Lite luden under fötterna fattade han då mod till sig och klev fram till en kvinna för att samspråka. När han ska till att presentera sig för fruntimmret så råkar han ut för världens attackrap - ett riktigt brunst-bröl. Lite skamset tittar han upp på det tilltänkta ragget och säger:
Sorry, bear rape.

signatur

In war, truth is the first casualty

Inaktiv

Hörde någon rolig historia om Bellman, en Amerikan och en Turk i ett flygplan, kan ingen dra den igen? Jag har glömt den.

signatur
Medlem

Det sprider sig, sa han som sket i fläkten.

signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Det löser sig sa han som sket i vasken.

Medlem

Det jämnar ut sig, sa han som sket i sadeln.

signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

det tar sig, sa mordbrännarn.

Medlem

Det ordnar sig sa gubben som sket i det blå skåpet.

signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Alltså seriöst. Jävla rasar! Ni annar inte hur många som dör per dag och en värre per vecka. Vad är ert problem? Vad får ni att tro att 10 åriga svenskar är mer värda än afrikaner? Bullshit att ni gråtter lika mycket för muhammed som dog igår av svält eftersom han inte hade råd med mat för att hans barnfabrik inte kunde ge honom till räkligt med pengar. Eller alla de kor som dog för er hamburje lunch. Var det inte en flygplan som störta nyss men de var det förståss inga svenskar på så varför bry sig?

signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Haha Castor din sköning, men det kunde varit jag som skrev det där , om jag hadde varit ca 13 bast och just lämnat den trygga och sorgefria barndomen bakom mig och nyligen upptäkt den hemska värld vi lever i.

signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem
Skrivet av nagash:

Haha Castor din sköning, men det kunde varit jag som skrev det där , om jag hadde varit ca 13 bast och just lämnat den trygga och sorgefria barndomen bakom mig och nyligen upptäkt den hemska värld vi lever i.

Mognadsskalan är väl mellan 2-7 år, tills då man blivit cynisk nog och kan ta steget till att bli en riktig forumit?

signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Greger:
Skrivet av nagash:

Mognadsskalan är väl mellan 2-7 år, tills då man blivit cynisk nog och kan ta steget till att bli en riktig forumit?

Det beror lite på , om man tex är trilling och fick starköl istället för modermjölk eftersom man inte fick plats vid morsans spenar så gäller 2år gränsen annars så härdars man me tiden.:) och slutiligen förvandlas man te Al Bundy eller liknande.;)

signatur

Youtube-proffs
Skrivet av CastorFiber:

Alltså seriöst. Jävla rasar! Ni annar inte hur många som dör per dag och en värre per vecka. Vad är ert problem? Vad får ni att tro att 10 åriga svenskar är mer värda än afrikaner? Bullshit att ni gråtter lika mycket för muhammed som dog igår av svält eftersom han inte hade råd med mat för att hans barnfabrik inte kunde ge honom till räkligt med pengar. Eller alla de kor som dog för er hamburje lunch. Var det inte en flygplan som störta nyss men de var det förståss inga svenskar på så varför bry sig?

signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Vad säger man till mikrovågsugn när den säger "ding"

GZ

Väldigt få skulle förstå den

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Vad säger man till mikrovågsugn när den säger "ding"

GZ

Väldigt få skulle förstå den

Väldigt många gamers fattar nog

signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Medlem

Fast min micro låter som "parlamentet-tips-från-coachen" så jag kan inte säga det. Istället ger jag den uppmaningar som "Öpnna dörren!". Men den gör aldrig det. Skitmicro.

Inaktiv

17 blondiner står utan för en klubb när deras vän anläder till platsen säger de: Vilken tur att du kom man måste vara 18 för att komma in.

signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

17 blondiner står utan för en klubb när deras vän anläder till platsen säger de: Vilken tur att du kom man måste vara 18 för att komma in.

Hehe:)Har hört många versioner av det skämtet.

Medlem

Varför förstår vi inte vad fåglar säger? För att dom pratar gåjja.

signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

En jude och en norrlänning satt i bastun då juden sa.
- Jag ser att du också är omskuren.
- Omskuren?!! Nej här i norrland kallar vi det för slitage.

Medlem

-Finns det några kannibaler här?
-Nej, jag åt upp den sista

Medlem
Skrivet av hönsgården:

-Finns det några kannibaler här?
-Nej, jag åt upp den sista

:D:D:D

Medlem
Skrivet av Pliskin:

Före giftermålet:

Tjejen: Hej
Killen: Äntligen, jag har väntat riktigt länge nu!
Tjejen: Vill du att jag ska gå?
Killen: Nej, var har du fått det ifrån? Bara tanken får mig att må dåligt.
Tjejen: Älskar du mig?
Killen: Självklart, alla tider på dygnet.
Tjejen: Har du bedragit mig någon gång?
Killen: Nej, aldrig! Varför frågar du ens?
Tjejen: Vill du kyssa mej?
Killen: Ja, så fort jag får tillfälle till det.
Tjejen: Skulle du någonsin slå mig?
Killen: Är du galen? Du känner väl mig?
Tjejen: Kan jag lita på dig?
Killen: Ja älskling...
Tjejen: Älskling..

7 år efter:
Läs texten nerifrån och upp...

Den var ju BÄST :):):):):):)

Det var två pojkar som var ute och lekte, plötsligt kom en dam fram och frågade den pojken vad han hette.
Då säger den andra:
NEJ, säg det inte Ola

Den är så jävla dålig8)

signatur

You can't win the game...

Medlem
Skrivet av Pliskin:

Före giftermålet:

Tjejen: Hej
Killen: Äntligen, jag har väntat riktigt länge nu!
Tjejen: Vill du att jag ska gå?
Killen: Nej, var har du fått det ifrån? Bara tanken får mig att må dåligt.
Tjejen: Älskar du mig?
Killen: Självklart, alla tider på dygnet.
Tjejen: Har du bedragit mig någon gång?
Killen: Nej, aldrig! Varför frågar du ens?
Tjejen: Vill du kyssa mej?
Killen: Ja, så fort jag får tillfälle till det.
Tjejen: Skulle du någonsin slå mig?
Killen: Är du galen? Du känner väl mig?
Tjejen: Kan jag lita på dig?
Killen: Ja älskling...
Tjejen: Älskling..

7 år efter:
Läs texten nerifrån och upp...

Ja! Den var sjukt rolig:D:):D:)

Medlem

Epic Win tråd!
Älskar dåliga skämt, men kommer inte på några just nu..

Edit: JAG KOM PÅ EN NYSS!!1

Fadern - Vet du vad jag heter son?
Sonen - Ja, far.
Fadern - Det heter jag ju inte alls!

Jafar, från Alladin

Det kanske redan finns en sån, men jag började tänka på det när jag gjorde en macka nyss XD

Medlem

ojojoj, det var en rejäl avdammning

nu ska man se om man kommer ihåg några!

-varför ångrar inte hjortar något?
-hjort är hjort xD

hört från läktaren när en spelare sköt så att han tappade skon:
-tur att han inte nickade iaf!

signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Medlem

- Det var kul så länge det varade, sa bakterierna på väg hem från såret.

Skriv svar