James bond blir bög i nästa film

Inaktiv
Skrivet av Werzion:

krav för att bli journalist:

:evil: :evil: :\

Grejen är att så här får vi mindre arbetslösa. Fler blir ju journalister på Aftonbladet tex. Och mindre arbetslöshet är ju precis vad den nya regeringen vill ha, så igentligen så är det helt i linje med dagens politik. Och alla vet ju att ju fler som har jobb desto mer tjänar vi alla på det - även fast man kanske får stå ut med dåliga journalister /edit/ när man klickar in på Aftonbladet cirka 30 ggr per dag.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Inaktiv

att ni orkar bryr er, suck


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

suck this! :/


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av Hwergelmer:

Hur många Bond har det varit nu? Några tiotal stycken säkert. Statistiskt sett är sannolikheten väldigt stor att åtminstone en av dem varit homosexuell.

dessutom är bond en person, även om skådespelarna byts ut...

Ja, Bond är alltid Bond, oavsett vem som spelar honom. Är Bond homo, så är han det oavsett om skådespelaren som spelar honom är homo eller ej.

Hur som helst, homo eller ej, jag tycker att han skall vara som han alltid ha varit.

notera att jag inte skrivit det som conthox citerat, utan en kommentar till det.

mvh
quote-polisen


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

QRT
Medlem

Bond är väl inte homosexuell?! Nej buu för det!

tycker det är rätt i tiden att byta ut James Bond till en ballesnaskande fjolla - jag menar, ska de göra ytterligare 100 tråkiga produktplacerings-filmer med samma koncept? tycker det är bättre med läggnings-placering i så fall.

skulle vilja se James tillsammans med Paris Hilton i en film - kanske med lite Charlies Änglar-stuk. tänk vilka scener man skulle kunna skriva för dessa två. exempelvis: ...duon har precis varit inne i ett kärnkraftverk och bråkat lite med bad guysen (Runar Sögaard som Dr. Pope - en farlig kille som tänker ta över världen med hjälp av elektricitet, sektbiblar och en nästan äcklig charm.) paret kör ut ur området med kraftiga explosioner i bakgrunden, spränger upp grinden i illfart körandes i en sprillans ny Audi TT med lite modifikationer (rosa pearl-lack, och lite blommor på sidorna samt en lila rattmuff med rosa hjärtan på) så den är värdig bög-James. precis när de spräckt grinden så exploderar hela stället och man ser audin bränna snabbt som fan på en lång ängslig väg. väl i säkerhet så byter kameran till in-car, och de båda hjältarna sitter tysta och tittar framåt. efter en liten stund tittar de på varandra, och Paris släpper en liten prutt. det blir tyst igen. en eller ett par sekunder senare utbrister de bägge superhjältarna i ett litet bögigt fnitter, varpå James ger Paris en liten puss på kinden - high-fivar - och slänger ur sig "You Go Girl!" med en Michael Jackson-stämma (samtidigt som han gungar så härligt med huvudet - sådär typiskt "överfet svart böna med attityd, på Riki Lake"). bilden fejdar ut, och nästa actionladdade scen kan börja.

tror vi har många sköna Bond-rullar att se fram emot

Medlem

Varför göra en "Bond" om det inte är bond? Gör en film om en homosexuell agent istället. Kan säkert vara bra, men Bond är inte homosexuell och bör heller inte göras till bög bara för att det är rätt i tiden. Bond får gärna följa med i tiden, och visst är det så "rätt" att vara bög, men Bond är det sista mansgrisiga vi har (förutom John Wayne) så pretty please with sugar on top, leave the fucking guy alone.

Medlem

håller med dig karma


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

buuu för pussmunnen Daniel *fag* Craig

Medlem

Ni är ju fanimej helt under isen. Om Aftonbladet skulle skriva att månen är gjord av ost så skulle ni snabbt breda en macka med smör och hoppa i knä på Fugelsang vid första bästa tillfälle.

Källkritik finns inte på dagordningen i FZ Forum, i am sure.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

är inte månen gjord av ost ?
du skojar väl nu hoppas jag,

trodde ju att första resan till månen sponsrades av flera ost fabrikanter som ville få hem gratis ost ju...

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Ni är ju fanimej helt under isen. Om Aftonbladet skulle skriva att månen är gjord av ost så skulle ni snabbt breda en macka med smör och hoppa i knä på Fugelsang vid första bästa tillfälle.

Källkritik finns inte på dagordningen i FZ Forum, i am sure.

Tror bara du kommer in sent i diskussionen. Det har redan konstaterats var informationen kommer från, och avklarats vad man tycker om AB och deras nyhetsrapportering. Är du då bakom flötet?

Inaktiv
Skrivet av teX:

Jag förutser att nästa James Bond kommer att vara färgad, homosexuell och handikappad...

Dagens skratt.


signatur

"We are the knights who say NI!"

Medlem

varför inte göra bondfilmer lite mer typ det kan gå hursom helst ?

hade ju vart mer kul om bond förlorat nån gång och the bad guy vinner,
som det är nu vet man ju alltid hur det kommer gå,
boven får på nöten och en snygg tjej tafsar bond på den ena nöten...

Medlem

Jag skulle vilja se en bondrulle där bond blir skjuten efter 15 mins.. the end.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Fattar inte varför folk är så rädda för att bond ska vara bög ändå, är ni rädda för att få bonge när ni ser på en "avancerad" sexscen med bond och el pierré?
Ja! en film där bond dör efter 15 min skulle vara underbart gjort av filmskaparna, men det måste såklart vara en film på minst 1h30min


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Greger:

Fattar inte varför folk är så rädda för att bond ska vara bög ändå, är ni rädda för att få bonge när ni ser på en "avancerad" sexscen med bond och el pierré?

För att Bond alltid varit omsvärmad av kvinnor?
Det förstör serien enligt eget tycke, hade det varit en vanlig fim så hade jag skitit om killen hade velat ta den i prutten.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

han kan ju vara omsvärmad av kvinnor även fast han är bög, fast då nere på stan och med massa förbannat fnitter möjligtvis


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:
Skrivet av Greger:

Fattar inte varför folk är så rädda för att bond ska vara bög ändå, är ni rädda för att få bonge när ni ser på en "avancerad" sexscen med bond och el pierré?

För att Bond alltid varit omsvärmad av kvinnor?
Det förstör serien enligt eget tycke, hade det varit en vanlig fim så hade jag skitit om killen hade velat ta den i prutten.

Bond omsvärmad av dragqueens kanske? Om du kisar med ögonen så ser du nog ingen skillnad!


signatur

yolo

Medlem

Egentligen är det nog ganska natuligt för Bond att gå på killar istället... Se på alla snygga killar som haft alla tjejer de vill och några till... när "the thrill" med att ragga iland en riktigt hottie försvinner, när alla blonda luftslott ser likadana ut vad skall man då gå igång på? Lite beroende på hur man är lagt förståss men när du käkat alla ostron du vill ha kanske du blir sugen på varmkorv?

Många "snyggingar" i hollywood har ju skymtats i gay-samanhang och jag tror inte att de är gay - de leker bara lite... Robbie Williams, John Travolta, Eddie Murphy för att nämna några som förmodligen inte behöver ragga så hårt för att få napp...

Bond har ju suttit i fängelse så vem vet vad han har gjort...:)


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

12
Skriv svar