20000+ i handen eller....

Medlem

Jag skulle ta resan, ångrar man sig så kanske förutsättningarna för att åka på den senare i livet är helt annorlunda. Pengar kan du alltid jobba ihop igen.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Ja, sticker jag inte nu så kommer jag inte ha råd tills jag är utbildad och har jobb


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av sno0zer:

Ja, sticker jag inte nu så kommer jag inte ha råd tills jag är utbildad och har jobb

Then go for it och skicka mig ett fint vykort


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Du kan ha kul med en ny dator i 3 år för 20k 8)


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem
Skrivet av Naraccas:

Du kan ha kul med en ny dator i 3 år för 20k 8)

En 40-tummare med en Playstation 3 räcker nog längre än så.

Jag skulle nog satsa på ett årskort på friskis & svettis, kommer nog behövas nu när det snart är jul.

Medlem

pengar är bäst


signatur

Meep!

Medlem

Måste ju lägga pengar på nåt nån gång.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Inaktiv

det är rätt sno0zer, dra och åk skidor. är du någorlunda socialt begåvad kommer det inte vara svårt att hitta några sköna tomtar att åka med.
jag ser fram emot lite bilder och en feedback om hur du haft det på ditt äventyr

skulle jag varit i dina skor hade jag lätt åkt, kanske inte får samma chans igen, och minnen/upplevelser är viktigare än pengar imo

Medlem

20000 låter väldigt mycket för en veckas skidresa.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Inaktiv

Ja, 20k är nog att ta i. Men med bra dealer så kan han nog få ner priset till nästan hälften.

sno0zer, vilken resort ska du till?

Medlem
Skrivet av Rissan:

20000 låter väldigt mycket för en veckas skidresa.

som Rissan säger^

12
Skriv svar