Varför kutar alltid folk iväg jättefort när dom plingar på?

Medlem

ställ en sentry droid vid dörren vettja som håller koll på vem som plingar och väntar personen inte mer än 5 sek så aktiveras droiden och säger " you are in violation" och dödar personen eller värre!


signatur

What seems to be the officer problem?

Medlem
Skrivet av El-Dudeerino:

ställ en sentry droid vid dörren vettja som håller koll på vem som plingar och väntar personen inte mer än 5 sek så aktiveras droiden och säger " you are in violation" och dödar personen eller värre!

vad skulle vara värre än att döda personen, att bombardera honom med star wars-citat?


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

hahaha, "obi wan has taught you well, let the anger flow through you, yeees yeees, gooood, now strike me down with all your anger,I will never turn to the dark side"

(nä jag har inte sett en enda star wars film..eeuuhhm)

men en sentry droid...det du(tummen upp)


signatur

What seems to be the officer problem?

Medlem

Först, El-Dudeerino, snälla se på Star Wars :).

Second, jag brukar alltid sätta på min superhörsel, som Polish. Då hör man så fort någon rör på sig där inne. Sen brukar jag titta in i deras sånt där "kikhål". Om man tittar noga kan man alltid se silhuetter som rör sig etc(iaf om det är en välbelyst lägenhet). Jag väntar minst två minuter iaf, förutom när jag int har tid att vänta.

Medlem

HALLAOW Famest!

jag är en über star-wars fan, jag har för bövelen ett helt stormtrooper armor set hemma, flera plastsvärd (lightsabers då)

hade tänkt vara sarkastisk men jaja:)

Man kan ju tänka sig att ha en sådan där golvlucka som mr. Burns har som leder till ingenstans eller till en sjö där det finns fiskar med 3 ögon!


signatur

What seems to be the officer problem?

Medlem

Fast varför skulle man ha det haha, dåligt inlägg sorry!:P


signatur

What seems to be the officer problem?

Medlem

Man tycker nästan att någon form av nätfälla skulle vara på sin plats.. PLIIING PLIIING *trycka* Arrrrgh VARFÖR HAR DU SPIKAR I NÄTET FÖR? HAHAHAHAHAHAHA


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

eeuhhhmm.....


signatur

What seems to be the officer problem?

12
Skriv svar