Nordkorea mot resten, varför?

Medlem

Chuck Norris fixar biffen Chuck Norris > vilken arme som helst.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

guns dont kill people, chuck kills people!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

when the boogeyman goes to sleep at night he checks his closet for chuck norris.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

MFC
Medlem

and they called out RAAAAAMBOOO...

http://www.youtube.com/watch?v=LuI3X6p8IqI


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Saken är att Nord Korea inte har skrivigt under icke-spridningsavtalen som alla de andra kärnvapenmakterna gjort. Så Nord Korea kan sälja kärnvapen till högstbjudande om de vill.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem
Skrivet av Naraccas:

Saken är att Nord Korea inte har skrivigt under icke-spridningsavtalen som alla de andra kärnvapenmakterna gjort. Så Nord Korea kan sälja kärnvapen till högstbjudande om de vill.

Jo, de skrev på men drog sig ur, borde varit en varningssignal.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Youtube-proffs

Alltså, han platåkillen, han är en OND sonovabitch. Kolla hur han behandlar sitt land liksom, den grabben är en RIKTIGT ond diktator.

Han kanske inte dödar folk via guns som Saddam tex men istället sätter han hela landets system i ett fucked up stadie och folk dör av svält och dylikt. Är det någon som ska störtas så är det platåkim.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Polish:

Alltså, han platåkillen, han är en OND sonovabitch. Kolla hur han behandlar sitt land liksom, den grabben är en RIKTIGT ond diktator.

O RLY?

Skrivet av Polish:

Han kanske inte dödar folk via guns som Saddam tex men istället sätter han hela landets system i ett fucked up stadie och folk dör av svält och dylikt. Är det någon som ska störtas så är det platåkim.

Jo då, han dödar folk. Det är väldigt, väldigt många som bortrövas och torteras/avrättas för att de inte tror på Juche-systemet eller vill fly till Sydkorea. Han måste inte bara störtas... Ett helt folk måste utbildas. Och det kommer att vara värre än vad de allierade behövde göra efter WW2.

Youtube-proffs
Skrivet av the wookiee:
Skrivet av Polish:

Alltså, han platåkillen, han är en OND sonovabitch. Kolla hur han behandlar sitt land liksom, den grabben är en RIKTIGT ond diktator.

O RLY?

Nu ska vi inte vara sånna.

Jag sitter inte inne på wikepedia eller wtf det är nu och läser mig trött men jag utgår från det jag har läst i tidningar o skit.

Okey, som du säger, han dödar folk och torterar dom. Kaxig liten människa det bor där. :$


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

säger ju det, skicka in Chuck Norris!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

säger ju det, skicka in Chuck Norris!

Steven Seagal och Kevin Sorbo, kan göra honom sällskap. En dödlig trio.

Medlem
Skrivet av Chief Red Cloud:
Skrivet av IceMan:

säger ju det, skicka in Chuck Norris!

Steven Seagal och Kevin Sorbo, kan göra honom sällskap. En dödlig trio.

Visar ju hur mycket du vet... Precis som det skulle behövas någon mer än Chuck Norris.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av Chief Red Cloud:
Skrivet av IceMan:

säger ju det, skicka in Chuck Norris!

Steven Seagal och Kevin Sorbo, kan göra honom sällskap. En dödlig trio.

Visar ju hur mycket du vet... Precis som det skulle behövas någon mer än Chuck Norris.

Ja, var det inte du som påstod att Nordkorea hade en av världens bäst utrustade arméer?

Ok, säg, Lorne Greene?

Medlem

Börjar inte den här tråden bli lite OT?...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Chuck Norris är aldrig OT!


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av Polish:
Skrivet av the wookiee:
Skrivet av Polish:

Alltså, han platåkillen, han är en OND sonovabitch. Kolla hur han behandlar sitt land liksom, den grabben är en RIKTIGT ond diktator.

O RLY?

Nu ska vi inte vara sånna.

Ah, det var inte riktigt så jag menade, men okej. Jag tycker att det du skrev är en självklarhet, kanske inte är det för de flesta. Jag ber om ursäkt.

Skrivet av Polish:

Jag sitter inte inne på wikepedia eller wtf det är nu och läser mig trött men jag utgår från det jag har läst i tidningar o skit.

Okey, som du säger, han dödar folk och torterar dom. Kaxig liten människa det bor där. :$

Han är inte korkad på något sätt, eller obildad... Han är helt enkelt bara galet elak. En Chaotic Evil Level 20 Diktator om du så vill...

Bomba Nord-Korea!

Inaktiv
Medlem

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=148&a=580724&previou...

ehmm... vad sysslar med Nordkorea med?
först säger dom att dom lyckats med en provspräning av kärnvapen - och nu vill dom förhandla igen...

jag tycker alla länder ska köra på samma stil som Japan, ös på med sanktioner och frys ut världens elakaste och sämste regim!

dosman: gå in i det landet och 95% av befolkningen (vilken man inte har koll på hur många det är) lär plocka upp allt från penna, spade till svärd och kanske automatkarbin för att skydda sin "gud", Kim Jong II.


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Hm undrar med först gör det kärnvapen sen vill de ha nedmontering.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Ledningen i landet verkar kanske börja förstå att om de fortsätter på samma sett som de gjort så kan de sluta i att några kärnvapenstormakter gör om landet till en radioaktiv öken.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

dom ville väl bara visa vad dom var kapabla till, med sina sprängningar.
Sen så kan man bara hoppas att någon i ledningen bestämmer sig för att döda lil kim, och försöker hjälpa folket istället (vilket det är nog ganska liten chans för )


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

varför sanktioner mot ett helt land, med stora skadeverkningar för befolkningen, när det är ledaren det är fel på?
nej, kör iraklösningen, fast under fn/nato-regi istället. oavsett förlusterna i ett sånt krig kommer man nog inte i närheten av grymheterna som befolkningen annars skulle utsättas för.


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Medlem
Skrivet av Chief Red Cloud:

Ja, var det inte du som påstod att Nordkorea hade en av världens bäst utrustade arméer?

Ok, säg, Lorne Greene?

Nej, det var inte jag.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

123
Skriv svar